Ga naar inhoud

pc blijft crashen


F13

Aanbevolen berichten

Die betrouwbaarheidsgeschiedenis had ik idd al bekeken, staat eigenlijk alleen maar : windows was not propely shut down, niet zo raar als de pc steeds crasht. De WhoCrashed, pikt al die vastlopers en crashes overigens niet op.

Ik ga vanmiddag een ander moederbord erin hangen, en dan maar kijken of de pc niet weer crasht. Hopelijk is dat dan de oorzaak. ik heb het moederbord nu bijna 2 jaar, zou dus nog net in de 2 jaar garantie vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft altijd een gok maar je hebt al zo veel geprobeerd dat er niet veel anders overblijft. Ik ben wel benieuwd. Als je echter geen garantie zou krijgen en een mobo via kopen op afstand besteld kun je het altijd zonder opgaaf van redenen binnen 2 weken terugsturen als het mobo toch niet de oorzaak blijkt meen ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ik hoop dat het het moederbord is, daar heb ik tenminste nog garantie op. Dat heb ik overigens ook met de voiding gedaan, getest en teruggestuurd, was geen problem. Ik had zo geen andere 750 voiding meer liggen. Opt moment is de pc nog niet gecrasht, al zit dat skeere videokaartje er nog in. Zo eerst maar eens het moederbord vervangen, ik hou je op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.