Ga naar inhoud

JPG beschadigd na recovery


eniavaswen

Aanbevolen berichten

Deze morgen heb ik per ongeluk een map met foto's van mijn SD-kaart gewist. Ik heb de foto's intussen wel kunnen recoveren via Recuva, maar een groot deel is beschadigd. Als ik de foto's probeer te openen krijg ik de foutmelding dat de bestandsindeling niet gelezen kan worden. Ik vermoed dat het gaat om foto's die ik intussen al bewerkt had met een fotobewerkingsprogramma.

Weet iemand of er een (gratis) manier is om dit toch nog te herstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eniavaswen,

 

welkom op PCH.

 

Ik vrees dat ik je geen goed nieuws kan geven: als Recuva bestanden terughaalt maar ze zijn beschadigd, dan betekent dit dat ze niet meer te herstellen zijn omdat er gegevens van al die beschadigde bestanden ontbreken.

'de bestandsindeling kan niet gelezen worden': misschien is er toch nog een kleine hoop: hebben die teruggehaalde bestanden een jpg-extensie? Zo niet, dan kan je eens proberen met de extensie ervan te wijzigen in jpg en ze dan proberen open te krijgen. Maar ik vrees ervoor...

 

(of er zou iemand nog betere ideeën moeten hebben?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.