Ga naar inhoud

help


juva

Aanbevolen berichten

Je hebt het niet gezegd, maar ik ga ervan uit dat jij een Vlaming bent, omdat we hier op een Belgisch forum zitten.

Op dit moment heb jij 2 toetsenbordindelingen geïnstalleerd. Daarom krijg jij dit probleem. Zorg ervoor dat er slechts 1 toetsenbordindeling geïnstalleerd is, dan krijg je dit probleem niet meer.

 

Hier een handleiding waarin beschreven wordt hoe je de voor jou foute toetsenbordindeling kunt verwijderen: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-toetsenbordinstelling-wijzigen-windows-10

Die handleiding is wel geschreven voor Nederlanders, zoals ik er een ben... Je moet dus de instructies even 'vertalen' naar jouw situatie. Als jij een Vlaming bent met een Azerty toetsenbord, dan moet bij jou alleen de toetsenbordindeling Belgisch (punt) overblijven. Andere toetsenbordindelingen (zoals bijvoorbeeld Verenigde Staten (internationaal)) moet je verwijderen. Want die toetsenbordindeling wordt gebruikt door Nederlanders met een qwerty toetsenbord.

 

Laat maar weten of het je gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je daar tevreden mee bent, dan vind ik het ook goed... 😄

 

Als zoiets weer gebeurt, hoef je de laptop niet opnieuw op te starten. Druk dan gelijktijdig op de linker Ctrl en Shift toets. Daarmee wissel je van toetsenbordindeling.

Zelf zou ik er een hekel aan hebben wanneer zoiets gebeurt. Ik zou dus de foute toetsenbordindeling gaan verwijderen. Maar als jij dat niet wilt, dan laat je het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.