Ga naar inhoud

Camera werkt niet (van laptop zelf)


Maxime Mensaert

Aanbevolen berichten

Ik heb hier zelf geen laptop, maar bij een laptop zou ik in Apparaatbeheer het onderdeel Beeldapparaten verwachten. En in Beeldapparaten zou dan de webcam zitten. 

 

Elders op internet las ik het volgende:

Vind je de webcam niet terug onder "beeldapparaten" en zijn er geen onbekende apparaten, zoek dan op de laptop of de webcam niet uitgeschakeld is via het toetsenbord. Vaak kan je de webcam aan en uitschakelen door het indrukken van een toetsencombinatie. Bijvoorbeeld Fn+F8. Op jouw laptop kan dat natuurlijk een andere toetsencombinatie zijn. Sommige laptops hebben hier ook een aparte toets voor.

Bron: https://techcafe.nl/apps-software/hoe-kan-ik-de-ingebouwde-webcam-van-mijn-laptop-herinstalleren

 

Zie jij op je laptop een aparte knop om de webcam in of uit te schakelen?

Geef anders de volledige typeaanduiding op van je MSI laptop. Dan kunnen we meezoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: kijk op jouw laptop naar de functietoetsen bovenaan het toetsenbord. Mogelijk staat op een van die functietoetsen een afbeelding van een webcam.

Bij MSI laptops moet je vaak gebruik maken van Fn + F6 om de webcam in of uit te schakelen.

Hieronder een video over het gebruik van functietoetsen op een MSI laptop:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.