Ga naar inhoud

gratis virusscanner en microsoft office pakket


NinaCla

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik wist niet dat er zoiets als dit bestond, maar ik hoop dat ik op deze manier geholpen kan worden.
Ik gebruik mijn laptop maar weinig en nu is de virusscanner verlopen. Daarnaast gebruik ik zo af en toe programma's zoals Word en Powerpoint. Ik mis deze programma's nu wel op mijn computer, maar ik vind de kosten van de aanschaf voor een pakket erg hoog. Zijn er goede aanbiedingen te vinden hiervoor? Hetzelfde geldt voor een virusscanner. Ik zoek namelijk op gratis download van een virusscanner en zie dan verschillende websites voorbij komen, maar wat is nu goed?
Ik ontvang graag jullie reacties hierop :-). Alvast hartelijk dank!

 

Groet

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office kan je goedkoop kopen op deze pagina (klik)

Wel eerst office verwijderen in apps en onderdelen (rechtermuisknop op start en dan apps en onderdelen klikken en daar office zoeken)

 

Virusscanner kan je ook gratis hebben.

Wel altijd eerst virusscanner verwijderen in apps en onderdelen.

Avast is zo'n een voorbeeld en dat kan je op deze pagina downloaden (klik)

Gratis betekend niet dat het slechter is maar je krijgt 1 keer per dag update terwijl bij betaling rapper krijgt en ook meer andere dingen krijgt.

 

Op dit moment ben ik met Malwarbyte premium aan het testen want dat is malware + antivirus.

Werkt blijkbaar zeer goed maar ik heb de indruk dat muis stil kan vallen op meest gekste moment.

Je wacht dan even en dan werkt het weer.

Soms moet je toch herstarten en dan werkt alles weer.

Doch dat wil niet zeggen dat malwarebyte de oorzaak is van de stil vallen van de muis.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, stegisoft zei:

Office kan je goedkoop kopen op deze pagina (klik)

Inderdaad, en zo zijn er nog. KLIK HIER

 

Malwarebytes Premium gebruik ik al vele jaren. Al van in de tijd dat deze MalwareBytes' Antimalware Pro heette.

Kan perfect naast een gratis antivirus programma functioneren in tegenstelling tot andere antivirus progs.

Enkel bij het opstarten heeft Malwarebytes zijn tijd nodig, nadien loopt die als een trein.

 

Windows Defender volstaat tegenwoordig perfect als bescherming. Scoort de laatste tijd steeds beter.

De belangrijkste beveiligingsfactor blijft de gebruiker zelf, vergeet dat nooit! Je mag de beste en duurste beveiligingssoftware installeren, als je zelf niet op je tellen let heb je vroeg of laat toch prijs.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, stegisoft zei:

Office kan je goedkoop kopen op deze pagina (klik)

Wel eerst office verwijderen in apps en onderdelen (rechtermuisknop op start en dan apps en onderdelen klikken en daar office zoeken)

 

Virusscanner kan je ook gratis hebben.

Wel altijd eerst virusscanner verwijderen in apps en onderdelen.

Avast is zo'n een voorbeeld en dat kan je op deze pagina downloaden (klik)

Gratis betekend niet dat het slechter is maar je krijgt 1 keer per dag update terwijl bij betaling rapper krijgt en ook meer andere dingen krijgt.

 

Op dit moment ben ik met Malwarbyte premium aan het testen want dat is malware + antivirus.

Werkt blijkbaar zeer goed maar ik heb de indruk dat muis stil kan vallen op meest gekste moment.

Je wacht dan even en dan werkt het weer.

Soms moet je toch herstarten en dan werkt alles weer.

Doch dat wil niet zeggen dat malwarebyte de oorzaak is van de stil vallen van de muis.

Bedankt voor zo ver! Ik ga er mee aan de slag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Inderdaad, en zo zijn er nog. KLIK HIER

 

Malwarebytes Premium gebruik ik al vele jaren. Al van in de tijd dat deze MalwareBytes' Antimalware Pro heette.

Kan perfect naast een gratis antivirus programma functioneren in tegenstelling tot andere antivirus progs.

Enkel bij het opstarten heeft Malwarebytes zijn tijd nodig, nadien loopt die als een trein.

 

Windows Defender volstaat tegenwoordig perfect als bescherming. Scoort de laatste tijd steeds beter.

De belangrijkste beveiligingsfactor blijft de gebruiker zelf, vergeet dat nooit! Je mag de beste en duurste beveiligingssoftware installeren, als je zelf niet op je tellen let heb je vroeg of laat toch prijs.

 

 

Bedankt voor zo ver! Ik ga er mee aan de slag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.