Ga naar inhoud

audio opnemen


roger vdh

Aanbevolen berichten

Bedankt Passer.

De site die je vermeld had ik reeds bezocht. Het probleem bij mij stelt zich echter op mijn HP  P C met Windows 10, niet op enig ander toestel.

Ter info : ik werk met de meest recente stuurprogramma's ; heb ook reeds besturing voor audio, video en spelletjes gedeinstalleerd en opnieuw laten installeren via  heropstart .

De diverse audio recorders welke ik getest heb geven allen een  verschillende mededling welke er naar  echter naar verwijst dat de audiokaart niet kan bereikt worden of dat zij reeds in gebruik is, wat dan echter niet het geval kan zijn.

Tot en met W 10 versie 1709 werkte audio opnemen perfect.

Kan jij deze hopeloze kerel verder helpen ??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎/‎12‎/‎2018 om 14:43, roger vdh zei:

met diverse audio recorders

Welke apps heb je gebruikt en wat is de exacte foutmelding (kan misschien helpen bij het zoeken naar een oplossing) ?

 

Alvast een eerste stap:

Probeer de geautomatiseerde systeemoplosser van Windows : https://www.windows10help.nl/problemenoplossen/index.html (<klik!)

(scroll naar beneden tot onder de rode regel naar 'Problemen met de computer oplossen' -> de uitleg met de afbeeldingen)

 

Wat je ook kan proberen is in de privacy-instellingen de microfoon toegang verlenen tot de apps waarmee je wil opnemen (zie ook https://www.windowscentral.com/windows-10-april-2018-update-common-problems-and-fixes#fix_microphone_problem_windows10_1803 ). Het gaat hier wel over de microfoon, maar misschien blokkeert die instelling de geluidskaart. Je kan maar proberen.
 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Nokiaprox

 

Probleemoplosser audio opnemen zegt mij dat "het probleem niet met oplosser kan opgelost worden"

 

Gebruikte programma's : Free sound recorder (sedert jaaaren ) / All2wave / Polderbits e a

 

Mededelingen in bijlage.

Nog andere mededelingen ontvangen van progr's welke ik reeds terug verwijderd heb.

Duiden alle op onbereikbaarheid geluidskaart.

 

ScreenShot002.jpg

ScreenShot003.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.