Ga naar inhoud

vast in bootloop door windows updates


rickyriso

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Sinds gister start mijn computer niet verder op dan het punt waarbij hij zegt 'configuratie van windows voorbereiden. schakel de computer niet uit'. Na enkele seconden staat er 'afsluiten' en start hij opnieuw op en begint het hele verhaal opnieuw. Ik kan zelfs niet in veilige modus komen en heb helaas geen windows cd meer. 

Nu heb ik precies ditzelfde probleem al eens eerder gehad en toen kon ik het oplossen door het register van de updates te resetten in command prompt bij systeem herstel.

 

Dit is de video die mij vorige keer geholpen heeft:

https://youtu.be/BOchN8VNprQ?t=230

 

Zie ook bijgevoegde afbeelding van het  script dat ik heb uitgevoerd

Alleen als ik dit script nu weer uitvo er helpt het niet meer en blijft de loop bestaan. Het enige verschil is dat nadat ik het commando 'MD backup' heb ingevoerd hij zegt: 'er bestaat al een map of een bestand backup' (zie bijgevoegde afbeelding) Dit was de vorige keer niet het geval en in het filmpje ook niet.

 

Moet ik deze backup misschien opnieuw resetten / herschrijven ofzo? Zo ja, hoe doe ik dat? of is er iets anders wat ik kan doen. 

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen want ik heb echt alle geprobeerd en ben ten einde raad. 

 

Alvast bedankt!

 

1724359965_Screenshot_20181228-220921_VideoPlayer.thumb.jpg.14cc81f0d787db3b6169b51a9bb80a96.jpg

 

 

20181228_223441.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tweede afbeelding moet jij mij vertellen waar de backup naar toe gaat?

Gewoon naar E: en dan over te schrijven.

Het kan zijn dat je Windows op partitie E staat (ik denk van niet) maar bcd staat altijd op de eerste partitie en dat is 😄

 

Windows zal niet zomaar opnieuw opstarten.

Dat kan zijn omdat het moet ofwel is er ergens een probleem.

Mogelijk is uw harddisk aan het begeven.

In dat geval best backup maken van uw data.

 

Misschien kan je nog redden door op deze pagina (klik) uit te voeren met Windows usb-stick of dvd

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.