Ga naar inhoud

Onvoldoende memory?


Jive1

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ESET heeft de bestanden in quarantaine geplaatst hier hoe terug te zetten: https://support.eset.com/kb2915/#Method2

2 uren geleden, Jive1 zei:

r lijkt me niet zo heel veel veranderd te zijn tegenover voor de uitvoering van het programma, de scenery -beelden, worden nog steeds niet volledig opgeladen...

Je pc is schoon nu na het draaien van de tools, dus een malware probleem is het niet.

Dus waar aan het ligt durf ik je niet te zeggen, misschien heeft iemand anders hier nog een idee over wacht dat even af.

Krijg je geen reactie's maak dan een nieuw onderwerp zodat het dan weer opvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Abbs,

Goeie morgen!

Bedankt voor de hulp tot zo ver....

IK zal nu even afwachten en zien hoe het verder verloopt. IK was ondertussen eigenlijk ook al tot het besef gekomen dat er wat anders moet zijn, dat mij die problemen geeft. Misschien is het mijn Windows 10 zelf die me parten speelt. Ik zal nog zien, maar misschien moet ik zoals ik in het verleden al meerdere keren deed, mijn Windows 10 zelf best eens herinstalleren...

U hoort dan nog wel van me.

Toch al erg bedankt.

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.