Ga naar inhoud

aldus photostyler


francist

Aanbevolen berichten

Na computerkrach ben ik toe aan een nieuwe, draaiende op windows 10.

 

Ik gebruik al jaren Aldus Photostyler, maar dat is een oud programma, draaiende onder windows 3.2 denk ik.

Ik heb dit programma wel weer in gang gekregen in windows XP, ook in Vista,... maar in windows 10 slaag ik er niet meer in om het programma te laten werken.

Ik heb al de weg gevolgd naar de virtual machine, maar ik geraak op het einde telkens op de dool en ik slaag er niet in om dat te doen werken.

Kan er mij iemand helpen? Ik ben niet helemaal leek in het werken met computers, eerder helemaal niet meer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Aldus Photostyler is inderdaad een oud programma dat niet is aangepast om te werken onder windows 10 en zelfs niet onder windows 7.

Enige manier is inderdaad om gebruik te maken van een virtuele machine met een windows versie waar Aldus Photostyler wel op draait.

 

18 uren geleden, francist zei:

Ik heb al de weg gevolgd naar de virtual machine, maar ik geraak op het einde telkens op de dool en ik slaag er niet in om dat te doen werken.

Welk programma heb je gebruikt om de virtuele machine aan te maken? Virtual Box of ... ?

Lukte het om de virtuele machine aan te maken en windows er op te installeren?

Waar liep het fout?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op internet een handleiding gevonden hoe een Virtual machine moest geïnstalleerd worden (ook van PC Helpforum) Maar de link die verwees naar het windows systeem werkte niet meer! Vanaf dan liep het verkeerd! Ik had een download gevonden van een Aldus Photostyler die wel zou werken in windows 7 (hoewel ik dat niet zeker ben) dus had ik windows 7 willen invoeren. Maar onderweg ben ik de draad dus kwijt geraakt. Hopelijk heb ik mijn systeem niet nutteloos vertraagd of zo.