Ga naar inhoud

Partitie maken lukt niet


Cil

Aanbevolen berichten

Allen bedankt voor het meedenken, maar denk niet dat we deze stappen gaan ondernemen.
Straks is er wat met haar laptop en dan kan ik niet meer terug.

Ik zie nu ook inderdaad een heel verschil met mijn eigen schrijfbeheer, (2 vakje waarvan 1 door systeem gereserveerd 549MB en C SSD 223 gb.
Daaronder hangt nog een HD van 2 TB in 4 partities.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel zo verstandig met de computer van iemand anders.

Indien je later toch 'iets zou willen proberen' dan kan je doen wat Fallstring zegt: éérst een systeembackup maken van de schijf (op een externe vb)

en dan eventueel met easeUS te werk gaan.  (Minitoop Partiton Wizard is ook nog zo iets, ook daar is een freewareversie van)

Gaat er iets fout, dan zet je gewoon de backup terug (let dan wel op: eerst van het backupprogramma een opstartcd maken of je bent met je backup nog niets :) )

 

@ Fallstring: 'k ben het topic nog eens gaan nalezen en merkte dat ik blijkbaar toch nog niet door had dat 'daar het probleem hem zat' Als ik het nu vanuit die hoek lees, is het wel duidelijk natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.