Ga naar inhoud

Start nietop


Tonveer

Aanbevolen berichten

wat vaag, maar doe eens het volgende:

- probeer je op te starten met een aangesloten usb-station (of printer waar zo'n device in zit?

- neem batterij uit,, neem stroomkabel los, houd de aan/uitknop 2 x zekler 10 seconden ingedrukt, sluit netstroom aan, en probeer op te starten

- heb je een losse monitor tot je beschikking, test dan daarmee of het geen probleem is van het ingebouwde beeldscherm  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Goedendag ik ton ben chauffeur van beroep en a technisch net de laptop , dus stel ik mn vraag misschien niet heel duidelijk  met losse monitor heb ik niet dus weet niet hoe

ik probeer op te starten draadloos zonder usb of printer

Batterij zit dr niet meer in

stroomkabel heb ik los gehad en wel 20 sec de aan uit knop ingedrukt gehouwen

maar helpt allemaal niets 

ik hoor hem gewoon opstarten  zelfs het geluid dat hij Windows heeft maar mijn scherm blijft wit

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem gewoon hoort opstarten, compleet mét windowsgeluiden zoals je stelt(!), moet het wel haast een monitor probleem zijn.

heb je geen andere monitor of buurman/kennis/neefje met zo'n ding, dan is het verstandigste advies-op-afstand: ga ermee naar de 'pcboer-op-de-hoek'.

 

en wat de weinige respons betreft: dit forum is een vrijwilligersaangelegenheid, dus ja, soms kan het even duren voor iemand online is en tijd/zin/kennis heeft om te reageren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.