Ga naar inhoud

Wit scherm in Chrome, Incognito lukt wel


meester_eric
 Delen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
{F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};a
{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0};c
{F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};c
C:\Program Files (x86)\Amazon;fs
C:\Program Files (x86)\AVG;fs
C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_HP_rmv.job;f
C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
C:\Users\PC-bureau\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\nge165vz.default-1454417243647\searchplugins\amazon.xml;fs
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgidsha.sys;f
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgloga.sys;f
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgmfx64.sys;f
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgrkx64.sys;f
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgidsdrivera.sys;f
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgtdia.sys;f
C:\Windows\system32\DRIVERS\avgldx64.sys;f
Amazon 1Button App Service;s
AVGIDSAgent;s
avgwd;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"AVG_UI"=-;r64
installedprogs;
standardsearch;
chrdefaults;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je Firefox is verouderd.

Open Firefox en druk achtereenvolgens op de toetsen alt, h en f.

De update naar de recentste versie wordt nu gedownload en geinstalleerd.

Na de installatie moet je Firefox herstarten.

of

Je kan de nieuwste versie hier downloaden.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
AVG 2013;u
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\linkscanner];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\PROTOCOLS\Handler\linkscanner];r64
-HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};r
-HKLM\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492};r
-HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};r64
-HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492};r64
-HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};r
-HKCU\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492};r
C:\Windows\SysNative\tasks\DistromaticUpdater-logon;f
C:\Windows\SysNative\tasks\DistromaticUpdater-periodic;f
C:\Program Files (x86)\Amazon Browser Settings;fs
abb@amazon.com.xpi;ff
C:\Users\PC-bureau\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\nge165vz.default-1454417243647\extensions\abb@amazon.com.xpi;f
ooebgdicanjhnamfmdlmlbcnkgehkkmf:chr
pbjikboenpfhbbejgkoklgkhjpfogcam;chr
fgbcffenncokfocljomejddmgcpppjom;chr
FFdefaults;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar de laatste actie niet afrondde heb ik geen bestand in de "zoek"-directorie gevonden.

Hieronder vind je wel wat de pc tot nu toe uitgevoerd heeft.

Firefox start wel traag op.

Misschien heeft dat er iets mee te maken.

 

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by PC-bureau on wo 24/08/2016 at 12:25:29,35.
Microsoft Windows 7 Professional  6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\PC-bureau\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

===== Runcheck 12:26:04,12 =====

--- Create Environment Variables 12:26:05,29
--- Checking Input 12:26:12,25
--- AU AppData Check 12:26:33,91
--- Remove From Windows Installer 12:26:35,60
--- Registry HKLM Software Check 12:27:47,70
--- Quick Launch Shortcut Check 12:28:09,49
--- IE Startpage Check 12:28:17,06
--- Program Files DB Check 12:28:53,05
--- C:\Users\Default\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Users\Default User\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Users\PC-bureau\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Roaming DB Check 12:29:37,09
--- C:\Users\PC-bureau DB Check 12:31:50,53
--- C:\PROGRA~3 DB Check 12:32:09,74
--- C:\Users\Default\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\Users\Default User\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\Users\PC-bureau\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local DB Check 12:32:20,70
--- C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs DB Check 12:33:51,98
--- C:\Users\PC-bureau\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs DB Check 12:34:01,95
--- Tasks DB Check 12:34:08,26
--- Downloads DB Check 12:34:12,49
--- C:\Users\PC-bureau\AppData\LocalLow DB Check 12:34:16,70
--- C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\LocalLow DB Check 12:34:16,70
--- C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\LocalLow DB Check 12:34:16,70
--- C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\LocalLow DB Check 12:34:16,70
--- C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\LocalLow DB Check 12:34:16,70
--- Tasks2 DB Check 12:35:01,94
--- Documents DB Check 12:35:34,08
--- C:\Users\PC-BUR~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\nge165vz.default-1454417243647 DB Check 12:35:41,54
--- C:\Users\Public\Desktop DB Check 12:35:43,95
--- C:\Users\PC-bureau\Desktop DB Check 12:35:49,24
--- Services DB Check 12:35:58,14
--- FF prefs.js DB Check 12:36:23,22
--- Del by CLSID 12:37:03,30
--- Delete Services 12:37:35,48
--- Firefox Fix 12:37:38,88
--- Registry Fix 12:37:42,00
--- Registry Fix x64 12:37:42,05
--- Delete files\folders 12:37:42,16
--- Create Backups 12:37:42,30
--- Firefox Extensions 12:37:51,75

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
ooebgdicanjhnamfmdlmlbcnkgehkkmf;chr
pbjikboenpfhbbejgkoklgkhjpfogcam;chr
Amazon.com Search Settings;chr
Amazon Assistant for Chrome;chr
-HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};r
-HKLM\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492};r
-HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};r64
-HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492};r64
-HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};r
-HKCU\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492};r
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Na de scan krijg je de melding wachten op actie boven de voortgangsbalk.
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...