Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



MokerDeWit

Script stopt ermee

    Aanbevolen berichten

    Op mijn Lenovo computer uit 2017 krijg ik steeds de volgende onderstaande melding (zie afbeelding). Deze melding krijg ik sinds 31 januari 2019, nadat ik Microsoft Teams heb gedownload. Hiermee waren er al vanaf het begin al wat complicaties, aangezien ik de mededeling kreeg dat die versie niet werkte op de laptop. (het was een 64-bits versie voor een 64-pc). Ik heb al geprobeerd updates te downloaden, teams er af gegooid en opnieuw gedownload en andere webbrowers, maar steeds blijft deze melding terugkomen. Op het Engelse microsoft forum en het Nederlandse kwam ik er niet echt aan uit. Weet iemand wat er aan de hand is, en zo ja, hoe ik dit kan verhelpen?

     

    Bij voorbaat dank,

     

    Moker

    Scriptfout.png

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    ik denk vooralsnog niet dat dat gaat helpen.

    er is kennelijk sprake van dat de browser poogt op te starten, want: melding van de browser op het bureaublad.

    nu is de eerste vraag: gebeurt dit als de ts zelf de browser start, of komt de melding meteen na het aanzetten van de pc?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!

    1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u attent te maken op bepaalde zaken.
    2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
    3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (het is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
    4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
    5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
    6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
    7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
    8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.

     

    Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

     

    Farbar Recovery Scan Tool Link

     

    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

     

    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

    • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe (of FRST.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

    Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Maak een account aan of log in om te reageren

    Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

    Account aanmaken

    Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

    Registreer een nieuwe account

    Inloggen

    Heb je reeds een account? Log hier in.

    Nu inloggen

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.