Ga naar inhoud

Bestanden onvindbaar na recorey


Patrick90

Aanbevolen berichten

Ik heb van de externe hdd bestanden die lost/niet zichtbaar waren terug gehaald en deze op geslagen op de vaste ssd in de laptop. Alleen kan ik nergens de bestanden vinden.

 

wel mis ik +- 150gb aan opslag op de schijf. Dus de bestanden zijn overgezet

 

ook heb ik een map gevonden waar denk ik de bestanden zouden moeten staan gezien de hoeveelheid gb deze map berbruikt. Althans....

als ik met de muis op de map ga staan verschijnt er een balkje met info, hier zie ik dat deze map een grootte heeft van 19,5 gb. Als ik met dr rechtermuisknop klik op de map en dan naar eigenschappen ga, zie ik dat de map een grootte heeft van 155gb

 

wat nu? Hoe krijg ik de bestanden te zien of kan ik ze evt verwijderen?

 

image.png.2f347405615ade40c5462b33cbd3f8d6.pngimage.thumb.png.c0a97ebf6518175ab9f8b8e36920a3f7.png

 

(plaatjes gedraaid, Passer)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al geprobeerd verborgen bestanden zichtbaar te maken ?

 

Ga in Windows verkenner bovenaan naar het menu Extra en kies Mapopties.
Ga naar het tabblad Weergave en scroll naar beneden tot Verborgen bestanden en mappen.
Vink de optie "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan, zoals hier:
5c70753a890db-verborgen.gif
Klik op OK.

 

Kan je nu de bestanden terugvinden in de map ProBook 5330m ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voorgaande was slechts een eerste stap.


De tweede:

Selecteer de bestanden die niet verborgen moeten blijven, klik met de rechter muistoets en klik op eigenschappen.

In het volgende venster haal je het vinkje weg bij verborgen. Klik OK.
Nadien ga je terug naar de eigenschappen van Windows verkenner (zoals in mijn eerste antwoord) en vink daar verborgen bestanden en mappen niet weergeven aan.
(Dit voor de veiligheid, om te vermijden dat per ongeluk Windows systeembestanden - die normaal niet zichtbaar zijn - verwijderd zouden worden).

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.