Ga naar inhoud

Usb stick geeft geen foto,s weer


bernard

Aanbevolen berichten

Ik probeer nu een antwoord te krijgen voor een vriendin van mijn vrouw .

 

Zij wil graag foto,s laten afdrukken vanaf een Usb stick .

Ze heeft de foto,s vanaf haar ,, afbeeldingen ,, naar de Usb stick gestuurd 

Vervolgens gaat ze naar verschillende winkels waar zo,n foto service kast staat .

Ze is bij Kruidvat , Hema en nog een zaak geweest .

Maar iedere keer krijgt ze niets te zien van wat er op de usb stick staat.

Thuis gekomen heeft ze de usb stick in haar laptop gedaan .

En daar kan ze wel de foto,s zien .

De foto,s op haar ,,afbeeldingen ,, staat wel jpg, achter de foto,s .

Ik heb zelf ooit eens een soortgelijk probleem gehad , en toen moest ik een vinkje voor of achter extensies zetten .

 

Heeft dit probleem daar ook mee te maken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , dat heb ik weer .

Ze weet dat ze de foto,s van Picasa heeft gehaald 

En verder had ze het over de lokale schijf ,

Verder ben ik met haar bezig geweest om een paar foto,s vanaf ,, mijn afbeeldingen ,, naar de stick te sturen 

Maar als ze de usb stick in de laptop steekt , dan zie je bij mij dus in delinker kolom da naam van de usb stick staan . 

En bij haar niet , vreemd genoeg 

 

Een zeer warrig verhaal , maar ik ben bang dat jij hier ook niet verder mee komt .

En dan is het jammer , maar helaas .

Ze weet ook niet uit welk bestands systeem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bernard zei:

Een zeer warrig verhaal

Daar kun je zelf misschien wel iets aan doen.

 

3 minuten geleden, bernard zei:

Verder ben ik met haar bezig geweest om een paar foto,s vanaf ,, mijn afbeeldingen ,, naar de stick te sturen 

Je zegt er niet bij of dat gelukt is en ook niet of je de foto's hebt zien staan die ze er op zou gezet hebben.

En van zodra die stick aan uw pc is gekoppeld kun je makkelijk zien onder welk bestandssysteem die stick werkt. Klik daarvoor in de verkenner met de rechter muisknop op "die stick" en kies Eigenschappen. In dat venster kun je het lezen.

 

7 minuten geleden, bernard zei:

Ze weet dat ze de foto,s van Picasa heeft gehaald 

Ik heb zo een vermoeden dat ze wel denkt dat ze foto's op die stick heeft gezet maar dat ze er helemaal niet staan. De foto's die ze in Picasa ziet staan die staan ook gewoon ergens in een map op haar pc. Men kan in Picasa een bibliotheek aanleggen van de foto's die op je computer staan maar dat wil dan niet zeggen dat die vanaf dan nog enkel via Picasa beschikbaar zijn want ze blijven ook dan gewoon op je computer staan waar ze stonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, droske zei:

Ik heb zo een vermoeden dat ze wel denkt dat ze foto's op die stick heeft gezet maar dat ze er helemaal niet staan.

Daar dacht ik in eerste instantie aan: dat er slechts snelkoppelingen of zo op zouden staan,

alleen was dit door TS gepost - en dus zouden het wèl jpg's zijn op die stick ? ?

 

15 uren geleden, bernard zei:

De foto,s op haar ,,afbeeldingen ,, staat wel jpg, achter de foto,s .

:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen , ze heeft de handdoek in d ring gegooid .

Ze werd er bloednerveus van , van al die ,,lastige ,, vragen .Dus belde ze mij op of ik er mee wilde stoppen ,

Dus wie ben k dan om toch door te gaan .

Ik heb haar wel verteld , dat deze hulp  op deze manier ging , 

 

Ik wil jullie toch bedanken voor de aandacht die jullie hier aan besteed hebben .

Sorry hiervoor ., en ook ik heb mijn lesje weer geleerd toch ?

 

Dus het slotje er op , en zo snel mogelijk vergeten .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.