Ga naar inhoud

Magnum surround met tulp


Fred_The_Rocket

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ik heb van mijn oom zijn oude surround gekregen toen hij moest verhuizen.

Nu heb ik een medion tv (MD 30535) met mijn ps4 aangesloten en dan via tulp (witte en rode draad) de surround (Magnum DSS-2100) aangesloten.

Als ik dan de surround op de juiste instelling zet (afstandsbediening werkt niet meer) wilt er geen geluid uit de surround komen.

Bij de tv zelf vind ik geen instelling om het geluid via een surround te laten gaan. 

 

Kan iemand mij helpen? Ik ga hem zo meteen uit proberen op een andere tv met een optische kabel en zien of hij nog functioneert. 

 

Dank bij voorbaat

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rood/witte tulp-aansluitingen zijn INgangen voor de TV. Er is op die TV geen analoge (rood/witte) audio-UITgang, alleen een digitale: Coax. OUT (10 in de handleiding).

5c8c313555713-uitgang.PNG


Over de Magnum DSS-2100 kan ik niet zoveel vinden, alleen deze foto van de aansluitingen:

5c8c31d9de0b9-coaxial.jpg


Als dit overeenkomt met de aansluitingen op jouw toestel, verbind dan de Coax. OUT van de TV (10) met de ingang COAXIAL van de Magnum (m.b.v. een kabel met aan weerszijden een tulpstekker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.