Ga naar inhoud

Open applicaties verschuiven van monitor


mysticfist

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik heb net een nieuwe pc gekocht en zit met een klein probleempje.

 

Voordien had ik win10 home en gebruikte ik 2 monitoren.

Ik laat de pc vaak gewoon aan staan omdat ik ook als gameserver dien en sleep dus meerdere applicaties die open staan op mijn 2de scherm.

Zo kan ik als ik terug schermen aan zet gamen op mijn hoofdscherm en zie ik toch nog steeds alles wat ik wil zien op mijn ander scherm.

 

Dat ging allemaal goed maar nu ik mijn nieuwe pc heb waarop win 10 pro draait komen alle open vensters steeds op mijn hoofdscherm terecht als ik mijn monitoren uitzet en terug aanzet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

Vroeger bleef alles staan op mijn 2de scherm ook al zette ik de monitoren uit en nadien terug aan.

Nu verschuift alles steeds naar mijn 1ste monitor en moet ik alles manueel telkens op de 2de zetten.

 

Is trouwens ook het geval als pc in sleep mode gaat terwijl dat vroeger niet zo was.

Geen idee of dit aan de grafische kaart ligt of een instelling van windows.

Ik heb nu de RTX 2080 ti. Zou het kunnen dat ik een andere uitgangspoort moet gebruiken of speelt dat geen rol?

 

Groetjes,

MF.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er weinig ervaring mee, maar laatst ondervond ik zoiets, en dat bleek op te lossen door het hoofdscherm van uitgang te wisselen,

en dan als volgt: tweede scherm niet aansluiten, pc herstarten via start/afsluitmenu/optie opnieuw opstarten

afsluiten, twee scherm aansluiten en wederom opnieuw opstarten.

misschien een onnodige omweg, maar het werkte toen wel....

ik ga ervan uit dat je de meest recente drivers hebt opgehaald  bij nvidia....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.