Ga naar inhoud

Facebook en inogproblemen na terugzetten BU


snowi

Aanbevolen berichten

Ik heb een BU (van Easeus) terug moeten zetten van amper 2 weken geleden en sindsdien heb ik wel heel vervelende ongemakken met Facebook.

Ten 1ste diende ik vroeger steeds niet terug in te loggen en kwam ik direct en automatisch op mijn FB profiel uit. Nu dien ik steeds en niet enkel na het afsluiten en terug opstarten van de PC maar ook tijdens een doorlopend gebruik van de PC, terug in te loggen met het aanklikken van mijn mailadres + aanklikken van mijn wachtwoord (want dat weet FB dus wel..)maar ook nog eens 2 x op “aanmelden” te klikken. En direct op “wachtwoord onthouden” klikken helpt ook niet.

2de kreeg ik steeds melding op mijn vrienden-fotogalerij zeg maar, dat aangaf of er meldingen van die persoon waren binnengekomen en ook hoeveel. Vb staat er dan bij zo een foto een getal van 1 tot 10.
Nu moet ik steeds per vriend gaan kijken of er iets van binnengekomen is.

Kan iemand me helpen a.u.b.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gereageerd op dit antwoord, maar vind het niet terug.  Browser Firefox  / vaste PC  win 10

Login deed ik met een ("oude") link ik M.Firefox -Bladwijzers en na die verwijderd te hebben en terug aangemaakt, lukte het nu wel terug.

Doch na het heropstarten van de PC ...weigert hij terug op de link te reageren of rechtstreeks in te loggen, zoals ik mijn vraag heb weergegeven.

 

Ook de 2de vraag werkte niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Abbs,

 

Ik heb nu via Google Chrome ingelogd en inderdaad! Dat werkt prima! Maar niet in M.Firefox. Dan maar en meer uit nieuwsgierigheid, geprobeerd met het programmaatje "MozBackup" een vroegere BU terug te zetten en nu werkt dat wonderwel ook terug zoals vroeger als ik op de link klik voor mijn FB. Terug rechtstreeks naar mijn FB-profiel/pagina.

 

Maar wat de 2de vraag betreft,

2de kreeg ik steeds melding op mijn vrienden-fotogalerij zeg maar, dat aangaf of er meldingen van die persoon waren binnengekomen en ook hoeveel. Vb staat er dan bij zo een foto een getal van 1 tot 10.
Nu moet ik steeds per vriend gaan kijken of er iets van binnengekomen is.

 

...werkt het jammer genoeg nog niet. Waarschijnlijk iets met "instellingen" maar wat weet ik niet. Heb van alles al uitgeprobeerd maar zonder resultaat.

Misschien hebt u nog en idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Kijk het volgende eens na:

 

    Klik rechtsboven op een Facebook-pagina op en selecteer Instellingen.
    Klik op Meldingen in de linkerkolom.
    Klik op Op Facebook.
    Selecteer naast Activiteiten van goede vrienden de optie Aan of Uit.(vinkje bij Op)

 

5c9ca0df0f73c-Screenshot_2019-03-28_Inst

 

Bron: https://www.facebook.com/help/112320895539157?helpref=faq_content

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, snowi zei:

Hallo,

Heb ik geprobeerd. Eerst op "uit" uitgevinkt en dan de pc uitgeschakeld en terug de pc ingeschakeld en weerom "op" geklikt maar jammer, zelfs na een herstart van de pc zonder gewenst gevolg.

Dan zou ik de oplossing niet voor je weten 🙁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.