Ga naar inhoud

2e scherm reageert plots niet meer


Soekie

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik kocht een tweedehands tweede scherm HP prodisplay voor enkele euro om aan mijn laptop (toshiba) te verbinden.
Pech: bleek mijn laptop HDMI ingang te willen en niet dat blauwe ding met schroefjes. Dan maar onmiddellijk zo'n verlengstuk besteld, volgende dag geleverd en tot mijn verbazing kon ik na nog wat gesleutel (F4 knop, uitbreiden, instellingen aan bureaublad zodat het aan de juiste zijde gezien werd etc) aan het werk en was ik superblij met mijn twee schermen!
Ik heb het een hele dag probleemloos en met groot gemak gebruikt!

Op het einde uit gezet want ik zou een film kijken op laptop (- vraag is wat is er hier misgelopen.... Ik zou denken dat ik gewoon via F4 ben gegaan maar???).

Twee dagen later opnieuw aan het werk: 2e beeldscherm doet echter niets!
Hij zegt geen signaal...
Kabels nagekeken, opniew in en uitgetrokken. F4 knop tal van malen geprobeerd, beeldscherminstellingen:

Er kan geen tweede scherm meer gedetecteerd worden zelfs!


image.png.a3f211919020e70f6167a47ce2c04730.png

 

Het scherm zelf zegt:

display portt: no signal
VGA: no signal

probeert nog even te zoeken en gaat dan al snel in slaapstand.
En dat is het ...
En alle kabels zijn aangesloten, allen dezelfde alseergisteren en nogmaals gedubbelchecked.

Wat nu?

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit hierboven bedoel ik hoe komt het dat ik nu met mijn laptop kan blijven werken terwijl mijn grafische kaart zonet naar de haaien is geholpen, of alvast de driver?

Het ligt alvast ook niet aan de HDMI ingang op mijn laptop.
HDMI ingang laptop verbonden met HDMI van zo'n tvtoestel en op de tv verscheen het verhoopte tweede scherm.

Zoek dus nog steeds een oplossing...

Scherm zegt geen video kabel te krijgen of geen signaal te krijgen en gaat slapen.
Ik heb dus een VGA kabel (blauw) verbonden met een vga- hdmi transformer en zodoende in mijn laptop gestoken. Het scherm reageert als je op de toetsen beneden drukt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.