Ga naar inhoud

BIOS scherm blijft hangen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

19 minuten geleden, Mariavdlinden zei:

20059418

Dat is niet het nummer dat ik wens te hebben. Aan de hand van het juiste nummer kan ik de handleiding van je pc raadplegen om de samenstelling van jouw BIOS even door te nemen zodat ik je precies kan zeggen waar je naartoe moet en wat je aan de instellingen moet aanpassen.

 

Kijk HIER (<<Klik) eens bij "PC". Zo kun je zien hoe dat label er uit ziet en om welk nummer het gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een opdracht voor zaterdag:

 

Start de pc opnieuw op en druk tijdens het opstarten op de toets F11 om PowerRecover te starten.

Er worden een aantal opties aangeboden. Kies voor de optie Herstellen. De pc wordt opnieuw opgestart en de toestand bij levering wordt hersteld.

Kies nu voor herstellen op HDD - geen back-up maken van de gebruikersgegevens (je beschikt immers over een back-up van je gegevens op een externe harde schijf neem ik aan). Alle gegevens op de pc worden permanent gewist.

Klik op Volgende en volg de instructies op het scherm om de toestand bij levering te herstellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je geen Microsoft account wenst in te stellen dan moet je onderaan op Offlineaccount klikken om door te gaan en om een lokaal account in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.