Ga naar inhoud

BIOS scherm blijft hangen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 minuten geleden, Mariavdlinden zei:

Ik liep helemaal vast dus probeerde wat. Ik dacht dat ie op deze manier de verandering van disabled toepaste. Maar excuses, ik had niet door dat ie daardoor weer op enabled sprong. 

Heeft dit gevolgen?

In het lopende proces normaal gezien niet. Wel indien je een clean installatie opnieuw zou willen uitvoeren omdat dan een schijf (je SSD) die onder GPT staat niet mee wil werken.

 

3 minuten geleden, Mariavdlinden zei:

Nu maar afwachten of het hele proces doorlopen wordt. 

Laten we hopen van wel. Het valt wel niet in te schatten wat de gevolgen zijn geweest van je eerste poging tot het uitvoeren van een Clean installatie. daarbij ondervond je problemen met het verwijderen van de partities op je SSD schijf. Het controleren van de gevolgen daarvan hebben we, om diverse redenen, nog niet kunnen nagaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest je ook in de veilige modus van Windows "uitvallers" hebben gehad dan zou ik een hardware probleem als oorzaak gezien hebben, maar volgens was de pc toen stabiel. Ik weet echter niet gedurende hoeveel tijd je in de veilige modus actief bent geweest want dat heb je toen niet verteld.

 

We gaan schijfbeheer eens trachten te benaderen om een beetje zicht te hebben op je SSD schijf.

 

Klik met rechts op START en vervolgens op Schijfbeheer.

Zorg er voor dat we een zo volledig mogelijk overzicht van dit venster hebben.

Plaats er een afbeelding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet bumpen a.u.b.

Je vorige 4 berichten had je in één bericht kunnen bundelen. Zoals je nu tewerk gaat weet ik niet of ik al direct op een bericht kan (moet) antwoorden of dat er snel nog iets volgt.

Wees een beetje geduldiger graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.