Ga naar inhoud

BIOS scherm blijft hangen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

13 minuten geleden, Mariavdlinden zei:

Nee. Mijn zoon gebruikt af en toe een headset, verder niks. Standaard een printer en een speaker. 

Ik koppel even terug naar "droske" en dan hoor je van één van ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Test nog eens het volgende:

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Noteer eerst wat allemaal is  aangevinkt (dit hoef je niet te plaatsen)
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

Test het nu weer eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, abbs zei:

Ik koppel even terug naar "droske" en dan hoor je van één van ons.

Ben net terug van een ontspannend fietstochtje en heb het verdere verloop van dit onderwerp even bij gelezen.

Voor mij is het nu duidelijk dat het om een softwarematig probleem gaat. Ik ben er dan ook van overtuigd dat mijn volgend advies je voor ruim 90% garandeert dat je probleem zal opgelost zijn.

Voer eens een herstel van Windows uit met behoud van data en programma's volgens de volgende handleiding:

https://www.pc-helpforum.be/topic/67940-windows-10-vernieuwen-met-behoud-van-je-persoonlijke-bestanden-en-apps-programma’s/

 

Ongeacht de gekozen methode zal het resultaat hetzelfde zijn, laat dat duidelijk zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst nog commando msconfig zoals hierboven beschreven uitgevoerd. Zonder succes, moet ik de vinkjes weer inschakelen?

 

Daarna de media creation tool uitgevoerd, maar na de eerste 45% ‘gescand’ te hebben, helaas weer uitval van de pc en weer terug in bios 😫. 2x geprobeerd, maar kom niet verder dan 45%...

Wat kan ik nu nog doen...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.