Ga naar inhoud

universeel docking


rco

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Iemand een idee of er een universeel docking bestaat die zowel op een Dell als op een HP aangesloten kan worden? 

 

Ik heb nu een simpele Dell E-port replicator staan die ik gebruik voor mijn Dell Latitude E5570 waar twee schermen op aangesloten zijn. 

Ik heb eveneens een HP Probook 650. 

Om de schermen, toetsenbord enz,.. te kunnen gebruiken op de HP zou ik dus een HP docking moeten bijplaatsen. 

Niet echt handig dus. 

Ik ben dus op zoek naar een universeel docking die beide (niet tegelijkertijd natuurlijk) kan aansluiten. 

Ik had reeds via een leverancier twee alternatieven doorgekregen, maar bij deze moest je de laptop opstarten om vervolgens het beeldscherm te gaan uitbreiden. 

Eveneens niet echt handig. 

Te meer dat het scherm van de laptop dan zelf ook moet blijven open staan. Dat geeft dan weer resolutieproblemen. 

 

Iemand een goed alternatief? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak gebruik van een Dell Universal Dock D6000 - EU  voor mijn Acer Aspire E17.

Gekocht bij Amazon voor € 165. Staat daar nu veel duurder.

Ik had gehoopt dat de accu van de laptop ook zou opgeladen worden via dat dock, maar dat is niet het geval.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie,

Sluit je deze dan aan via Thunderbolt? 

Stroomvoorziening zou nog geen probleem zijn, als ik maar de rest van de aansluitingen kan delen. 

Ik veronderstel dat je dan gewoon je docking aan zet om je pc op te starten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.