Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

rco

universeel docking

Aanbevolen berichten

Hallo,

Iemand een idee of er een universeel docking bestaat die zowel op een Dell als op een HP aangesloten kan worden? 

Ik heb nu een simpele Dell E-port replicator staan die ik gebruik voor mijn Dell Latitude E5570 waar twee schermen op aangesloten zijn. 

Ik heb eveneens een HP Probook 650. 

Om de schermen, toetsenbord enz,.. te kunnen gebruiken op de HP zou ik dus een HP docking moeten bijplaatsen. 

Niet echt handig dus. 

Ik ben dus op zoek naar een universeel docking die beide (niet tegelijkertijd natuurlijk) kan aansluiten. 

Ik had reeds via een leverancier twee alternatieven doorgekregen, maar bij deze moest je de laptop opstarten om vervolgens het beeldscherm te gaan uitbreiden. 

Eveneens niet echt handig. 

Te meer dat het scherm van de laptop dan zelf ook moet blijven open staan. Dat geeft dan weer resolutieproblemen. 

Iemand een goed alternatief? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik maak gebruik van een Dell Universal Dock D6000 - EU  voor mijn Acer Aspire E17.

Gekocht bij Amazon voor € 165. Staat daar nu veel duurder.

Ik had gehoopt dat de accu van de laptop ook zou opgeladen worden via dat dock, maar dat is niet het geval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Bedankt voor de reactie,

Sluit je deze dan aan via Thunderbolt? 

Stroomvoorziening zou nog geen probleem zijn, als ik maar de rest van de aansluitingen kan delen. 

Ik veronderstel dat je dan gewoon je docking aan zet om je pc op te starten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.989
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Bloodnose
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Severin
        Heb enige tijd geleden een HP Envy5640 printer gekocht  en deze heeft prima gewerkt tot gisteren. Plotseling kan ik van mijn pc niet meer printen via de kabel.
        Via wifi vanaf mijn mobiel en Ipad gaat het nog prima.
        Er staat nu plotseling een map op mijn desktop (Benodigdheden kopen voor HP) en deze kan ik niet verwijderen. zie bijlage.
        Heb alles van HP verwijderd en gedeinstallerd en geprobeerd de printer opnieuw te installeren maar dat lukt ook niet meer. 
        Ik ben zelf adiministrator van deze pc.
        Graag advies.

• Door Rida Boadou
        hallo iedereen mijn laptop valt de heeijoroirtjiopruyu5ririyrtihhjirtjhjirhjtjtihijtr ik heb EIGENLIJK HELEMAAL GEEN ZIN OM DIT TE SCHRIJVEN DUSSSSSS DEUSES ChA:LALLAS TALLA BISMILLAH DOEIDOEI HAHA LOL maarr eh dus en ga ik verder GRAPJE PRANKKKKK
      • Door Pieter Berteloot
        Dag allemaal
        Ik heb weinig ervaring en ben nieuw op dit forum. 
        Sinds kort ben ik in het bezit van een PS3. Ik had ook al een oude DELL-monitor staan, en nu zou ik graag mijn PS3 koppelen aan mijn monitor. 
        Deze heeft enkel een VGA-aansluiting, maar met een VGA-to-HDMI-adapter heb ik ervoor gezorgd dat deze wel kunnen worden gekoppeld. 
        Toch heb ik nog een probleem. 
        Mijn monitor toont elke keer: 

Cannot Display This Video Mode
        Optimum resolution 1280x 1024 60Hz

Ik ken hier te weinig over om het zelf te kunnen oplossen. Al uren heb ik zitten googelen om een oplossing te vinden. 
        Ook 5 seconden lang de aan/uit-knop ingedrukt houden tot na de 2de beep enzo geprobeerd. 

Kan iemand mij verder helpen zodat ik kan beginnen gamen? 

Alvast bedankt! 
      • Door Gurhan Gucluer
        Hoi, als ik mijn HP Laptop wil resetten krijg ik dat 'ie eerst gaat voorbereiden, maar dan krijg ik: er is een probleem opgetreden met het opnieuw instellen van uw pc, er zijn geen wijzigingen toegebracht. ) Help!
      • Door drlano
        Hallo,

Als ik een pdf-bestand (acrobat reader) wil uitprinten krijg ik de melding 'U moet een printer installeren om afdrukgerelateerde taken uit te kunnen voeren, zoals pagina's instellen of document afdrukken'. Het printen lukt dus niet. Wat ik al geprobeerd heb, is zowel acrobat reader als HP printer stuurprogramma eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren. 

Wie kan mij helpen?

Drlano
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.