Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik heb sinds enige tijd een vpn server op mijn raspberry pi 3b+ draaien (pivpn).

Deze server gaat over poort udp 11941. 

Graag had ik poort 443 tcp toegevoegd maar ik krijg geen werkende mogelijkheid gevonden heeft er iemand ervaring hier omtrent? Kan ik een server toevoegen? Of wat zijn de mogelijkheden?

 

Mvg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, stegisoft zei:

Hoe je dat moet doen is heel gemakkelijk met deze pagina (klik)

Als je met Chrome doet kan je met de rechtermuisknop op vertalen naar Nederlands klikken. (Bij nieuwe Chrome ka je zelfs automatisch van Engels naar Nederlands vertalen)

 

Nota: poort 443 is voor HyperText Transfer Protocol over TLS/SSL

 

 

Beste, alvast bedankt voor de snelle reactie! Er is inmiddels al een server draaiende op poort 1194 maar hoe er een poort aan toe te voegen lukt niet op deze manier.. dan word de vorige poort aangepast maar niet toegevoegd . Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stegisoft zei:

Hoe je dat moet doen is zoals met Linux moet doen: kijk naar deze pagina(klik)

 

 

 

 

Top! Net geprobeerd en werkt perfect! Thx

 

Op 17/5/2019 om 00:43, stegisoft zei:

Hoe je dat moet doen is heel gemakkelijk met deze pagina (klik)

Als je met Chrome doet kan je met de rechtermuisknop op vertalen naar Nederlands klikken. (Bij nieuwe Chrome ka je zelfs automatisch van Engels naar Nederlands vertalen)

 

Nota: poort 443 is voor HyperText Transfer Protocol over TLS/SSL

 

 

Beste, alvast bedankt voor de snelle reactie! Er is inmiddels al een server draaiende op poort 1194 maar hoe er een poort aan toe te voegen lukt niet op deze manier.. dan word de vorige poort aangepast maar niet toegevoegd . Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.