Ga naar inhoud

niet meer kunnen aanmelden


Gast

Aanbevolen berichten

Ja misschien was ik je te snel af, maar het rare is sloot eerst die HHd aan op mijn Linux pc en kreeg geen toegang naar gebruikers.Later ook niet niet op win Pc nu wel .Scan loopt nog .

Tip van mij als het mag geef eens je onderschrift ander kleur (als het mogelijk is)sorry vond het echt verwarrend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Droske,

Je uitleg van ESET is top hoor!

Maar als iemand vraag stelt zo als ik, misschien wel vermelden van CUSTOM SCAN te doen en uitviinken wat niet nodig is zo als je eigen HHD..

Maar heb zelf ESET als AV was die online dan nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet weten dat je Eset als AV hebt staan hé.

 

Mijn onderschrift staat helemaal onderaan en is afgescheiden door een grijze lijn. Ook is de lettergrootte kleiner en staat het in het VET.

Onderschriften worden door de meeste moderatoren gebruikt. Je gaat er wel aan wennen als je hier wat vaker komt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je topic is verplaatst naar het forumonderdeel "Bestrijding malware & virussen" ben ik niet meer gemachtigd om je hier nog verder te adviseren. Ik verwittig nu de malwarefighters. Zodra ze online zijn wordt je verder geholpen.

Ik wens je veel succes met je vriendendienst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Is het mogelijk om de HD weer in zijn pc te plaatsen en dan de volgende tool te draaien:

 


Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.