Ga naar inhoud

niet meer kunnen aanmelden


Gast

Aanbevolen berichten

Map verwijderd en ook met F8 en shift lukt niet!

Unlock blijft.

We gaan er geen tijd meer aan verspillen,denk dat ik via docking alle bestanden van de man kan afhalen.SSD is onderweg en met de man overlegt dat het echt beter is dat hij geen Windows meer gebruikt.

Jaartje geleden stak laptop ook vol rommel, verse installatie gedaan ..ja nu weer rommel.

Ga er Zorin opzetten,,kan hij er echt niet mee werken ,dan maar terugWin10.

Bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gevaar uitleggen doe ik al heel lang ,maar nu speeld de ouderdom mee .

Ga toch poging doen met Zorin uurtje van alles uitleggen en zien of hij het snapt.

Want surfen is het zelfde , Libreoffice kun je even veel mee als MS office en geen rommel meer dan.

Wat ik me afvraag is hoe die hackers het doen?Bedoeling was om zijn rekening te plunderen zeker?,moest iets van 30€ betalen...gelukkig heeft hij het niet gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, rive gauche zei:

Wat ik me afvraag is hoe die hackers het doen?Bedoeling was om zijn rekening te plunderen zeker?,moest iets van 30€ betalen...gelukkig heeft hij het niet gedaan!

Deze "Hackers" proberen macht over de pc te verkrijgen zodat je een abonnement bij hun aangaat begint met een klein bedrag en word steeds meer.

Als dat niet lukt proberen ze al je gegevens te verkrijgen en zo je bank leeg halen.

Het is sneu voor de mensen die hier intrappen we kunnen niet meer doen als waarschuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zeker sneu.Hij werd opgebeld op vaste lijn ,met verhaal van er moet iets vernieuwt worden??Zegde ja kan het nu niet doen bel om 15uur terug maar intussen gebeurde er al rare dingen op pc.

Belde dan naar telenet om te vragen of het normaal was, daar zegde ze verwijder het snel en sluit af.Nog paar keer kunnen inloggen en dan die unlock.

Raar is wel als je nieuw W8 vraagt kun één keer aanmelden.

Gelukkig zijn de bestanden niet op slot, heb ze al afgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Abbs,

Heb toch nog vraag , heb man zijjn email gedraaid in haveibeenpwned.com

Kreeg dit ...

Quote

Verifications.io: In February 2019, the email address validation service verifications.io suffered a data breach. Discovered by Bob Diachenko and Vinny Troia, the breach was due to the data being stored in a MongoDB instance left publicly facing without a password and resulted in 763 million unique email addresses being exposed. Many records within the data also included additional personal attributes such as names, phone numbers, IP addresses, dates of birth and genders. No passwords were included in the data. The Verifications.io website went offline during the disclosure process, although an archived copy remains viewable.

De website zegt me totaal niks,wou kijje nemen maar ESET heeft er geen zin in!

Weet jij over wat het gaat?Dan kan ik dit vrijdag eens vragen aan hem(als hhij het zelf weet of niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.