Ga naar inhoud

trojaans paard?


Aanbevolen berichten

Hallo Abbs,

 

Ja die is legaal. Er zit een recover windows station E op de medion pc, en na een crash van een tijdje terug moet je dan al die instellingen opnieuw instellen. Om één of andere reden heb ik toen voor de engelse gekozen.

 

Maar nu iets anders: zojuist bezocht ik de msn messenger website(nieuws) ,en na het aanklikken van een artikel verscheen er een soort rad van fortuin op het scherm,en daarnaast de melding dat windows een worm en een trojaans paard had gedetecteerd..... Alleen, het logo leek net niet genoeg op het echte windowslogo . Ik heb nergens op geklikt,maar de stekker er gewoon uitgetrokken,en de internetkabel eraf gehaald. Nu is pc 1 even een dood ding zonder stroom,zonder welke connectie dan ook.

 

Foto van maken?

 

groet en dank, bm.silverlake

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Was dat via Firefox (en die heb je gereset toch? )

 

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Abbs,

 

Ik heb firefox gereset, en dat heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd en dus bleef ik bij Microsoft Edge 

 

Het antwoord op jouw vraag is : nee, dat ronddraaiende rad van fortuin wiel zit in Microsoft Edge.

 

Vanavond ga ik bezig met die tip van jou,

 

groet en dank, bm.silverlake

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Abbs,

 

voor deze week heb ik tijdelijk 2 baantjes en het aldus razenddruk. Denk ajb niet dta ik er de brui aan geef omdat ik "toch een 2e goede pc"heb,...

Zodra ik tijd heb,ga ik met de besmette pc aan de slag en laat ik je dat vanzelfsprekend weten,

 

dank en groet bm.silverlake

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.