Ga naar inhoud

Update wil niet installeren


PcGirl

Aanbevolen berichten

Hallo!

Al een paar dagen heb ik het probleem dat mijn laptop (windows XP) steeds een melding geeft voor een automatische update. Als ik deze dan installeer krijg ik daarna telkens volgend bericht: "De volgende updates zijn niet geïnstalleerd: Meldingen van Office Genuine Advantage (KB949810) nl"

Daarna kan ik enkel op 'afsluiten' klikken. En dan begint het spelletje weer vanaf het begin... Enkele uren later weer hetzelfde bericht met hetzelfde gevolg.

Op mijn pc staat een legale versie van office 2003.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

post-3544-1417703811,5601_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt voor je antwoord! Via die weg lukt het echter ook niet...

Maar ik heb gisteren enkele dingen geprobeerd en ben dan uiteindelijk op microsoft site uitgekomen om na te kijken of mijn Office wel legitiem is. Toen ik dus een 'Office valideren' uitvoerde, kreeg ik de melding dat het geen legitieme versie is (Probleem: De productcode die bij de installatie van Office is opgegeven, wordt door Microsoft herkend als een productcode die aan een grote klant is verstrekt. Deze productcode is gereserveerd voor exclusief gebruik van die klant en kan niet worden gebruikt om andere exemplaren van Microsoft Office te installeren.)

Ik snap het niet goed, want ik heb de laptop 2 jaar geleden met alles erop en eraan gekocht... Hoe kan dat dan niet legitiem zijn? :s

Ik heb dan bij windows update aangegeven dat hij die update niet meer moet weergeven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hey,

Ik zit met hetzelfde probleem. Office 2007 SB met licentie.

update "Meldingen van Office Genuine Advantage (KB949810) nl" mislukt telkens.

Ook als ik via Microsoft update onle ga, daar krijg ik volgende foutmelding als extra info.

Foutcode: 0x80070643

Herstellen van Outlook lost het probleem niet op.

OSE.exe betand copy/pasten naar locatie op pc is ook geen oplossing.

AV en FW uitzetten ook geen oplossing.

Ik kan Office opnieuw installeren, maar dat doe ik liever niet...

Enige raad?

Alvast bedankt,

Morbital

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.