Ga naar inhoud

Formulier aanmaken


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Weet niet in welke subgroep dit op dit forum moet dus zet ik het maar even bij internet.

 

Ik wil een formulier aanmaken waarbij je als eerste vraagt krijgt wat is je naam, bvb Steve en nadien veel andere gegevens.

Nadien druk je verder en kom je op een 2e scherm waar je dan een melding krijg.

Proficiat Steve je hebt deze opdracht goed .... de naam Steve zou dan afhangen van wat je als naam hebt ingevuld (is dus iets dat altijd anders is)

 

Ik dacht aan google forms maar ik zie daar nergens een optie voor de naam nadien automatisch in te vullen, iemand die raad weet?

Ook goed om weten is dat dit iets online moet zijn, iedereen moet dit kunnen invullen zonder dat ze bvb excel of iets dergelijks nodig hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet zelf de code schrijft dan kan je best template zoeken zoals op deze pagina (klik)

Als je niet goed Engels kan dan kan je best Chrome gebruiken want dan hebt je de mogelijk om automatisch te laten vertalen in Nederlands zonder dat je iets voor moet doen.

Indien je de oude versie hebt kan je altijd met de rechtermuisknop laten vertalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, stegisoft zei:

Als je niet zelf de code schrijft dan kan je best template zoeken zoals op deze pagina (klik)

Als je niet goed Engels kan dan kan je best Chrome gebruiken want dan hebt je de mogelijk om automatisch te laten vertalen in Nederlands zonder dat je iets voor moet doen.

Indien je de oude versie hebt kan je altijd met de rechtermuisknop laten vertalen.

 

Dank voor dit bericht, ik zie wel nergens de optie die ik wil. Dat wat ik invul in het begin (je naam) nadien ergens automatisch wordt ingevuld.

Op zich is een formulier aanmaken geen probleem voor mij, maar het automatisch invullen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een formulier is een ding.

Maar met de formulier moet je dan opslaan in een database

Veel hangt af welke database je gebruik bij uw hosting.

Let op: ze zijn heel streng tegenwoordig als je iemand gegevens opslaat. (GDPR)

Veel bedrijven maken ernstige fouten op dit moment.

Ik moet heel dikwijls een bedrijf op wijzen dat men grondig fout bezig is met mijn gegevens.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.