Ga naar inhoud

ChromeCast


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows 10  en heb Google Chromecast geinstalleerd en kan gewoon de videos van mijn Pc naar de TV sturen. Echter moet ik steeds een nummer op de Pc aan klikken. De video clipsen zitten in diverse mappen zoals Klassiek / Country ect. Hoe kan ik een hele Map in volgorde of willekeurige volgorde laten afspelen zodat ik niet telkens moet opstaan om een nummer aan te klikken????

 

 amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Amonra zei:

De video clipsen zitten in diverse mappen zoals Klassiek / Country ect. Hoe kan ik een hele Map in volgorde of willekeurige volgorde laten afspelen zodat ik niet telkens moet opstaan om een nummer aan te klikken????

 

Probeer het volgende:

Maak een (nieuwe) Mix map aan op de pc.

Sleep alléén de video clipsen die in diverse mappen zoals Klassiek / Country ect. naar de nieuwe aangemaakte map, zonder de (originele) mappen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Amonra zei:

de video clipsen gekopieerd en in deze nw.map opgeslagen (plakken),

Je hebt prima gedaan :top:, kopie & plak, zo houdt je de originele mappen.

 

23 minuten geleden, Amonra zei:

maar dat werkte dus niet.

Ik neem aan dat je bedoeld je moet je (mog) steeds een nummer op de Pc aan klikken om het volgende te laten afspelen?

Dan werkt het niet wat ik dacht, excuus.

 

Je zou dan via VLC kunnen proberen, zie deze link.

Je zou dan de videoclipsen in de nieuwe map als playlist laten afspelen.

Probeer dan eerst 2 of 3 videoclips om te testen.

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.