Ga naar inhoud

Niet meer klikken op rechtermuisklik bij foto's


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Daarjuist toen ik mijn foto wou uitvergroten had ik op het verkeerde geklikt. Normaalgezien staat er foto openen, maar eronder staat nog iets.

Ik had dit aangeklikt. Ik weet niet goed meer wat, maar het was niet echt iets goed, want er verscheen een scherm en iets van u word nu beschermd voor virussen ofzoiets.

Maar ik kan nu geen enkele foto meer openen met mijn rechtermuisklik. In tegendeel, ik kan gewoon er niet meer op klikken, dus ik krijg ook zelfs het vakje wat ik normaalgezien moet zien van openen, bewerken, verwijderen, enz totaal niet meer te zien... Kan iemand me zeggen hoe ik dit terug moet doen?

 

Bedankt!

 

Margot Willekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Margot, we gaan een controle op virussen en spy/malware doen. Moest blijken dat het daar niet aan ligt, dan zoeken we in een andere richting.

 

Lees even dit topic (<klik!) en voer uit wat daar verteld wordt. Plaats dan je logjes en dan verwittigen we de ontleders ervan. Die vertellen je wat je moet doen.

(ondertussen verplaats ik je vraag naar het onderdeel van malwarebestrijding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.