Ga naar inhoud

Gmail.


comima

Aanbevolen berichten

Bedankt weeral passer voor je hulp ... ik gebruik Chrome. Na heeel lang zoeken en uittesten heb ik gevonden hoe een video opslaan van gmail naar de map Video's. Klikken downloaden en dan openen in map en dan van die download map slepen naar Video's... Er is misschien veel simpeler maar dat weet ik niet ... Wat ik ook (nog) niet weet is hoe de tekst van een gmail opslaan in Documenten...

Vriendelijke groetekes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comima,  nu kan deze mus even niet volgen:

 

je begon met " Kan iemand me aub me zeggen hoe ik een gmail icoontje op de taalbalk krijg "

 

en je praat nu over " Na heeel lang zoeken en uittesten heb ik gevonden hoe een video opslaan van gmail naar de map Video's "

 

en ook over " een gmail opslaan in Documenten "

 

Wat hebben die twee laatste met je beginvraag te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei ... je hebt gelijk " mus '" passer !

Ik ben van alles aan t zoeken en uittesten met gmail en ik ben een dummy ... Momenteel heb ik vierkante ogen en ben alles aant dooreen gooien ! 

Het goede nieuws is dat ik dat icoontje van gmail op de taakbalk heb kunnen plaatsen. Open Chrome dan links boven klik op het gestipte vierkant van Google apps dan met rechermuisklik op icoon gmail  dan klik op Snelle link maken en aanvinken Bureaublad of en vastzetten op Taakbalk.

Hoe ik een video van gmail moet opslaan heb ik ook gevonden maar hoe ik een gewone mail van gmail moet opslaan heb ik nog niet gevonden...

Ik hoop dat het je nu iets duidelijker is en bedankt voor de moeite...😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, je icoontje is dus gelukt -mooi!

 

Hoe je die video moet opslaan: maak je in het onderdeel van (euh.. hoe heet het ook weer? iets van >) mailprogramma's (of zo) daarover een aparte vraag aan?

 

enne: graag met je meegedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.