Ga naar inhoud

NetwerkVerbinding


Aanbevolen berichten

1 uur terug, UnknownMaster zei:

ik heb toen ongeveer 12x geprobeerd om een nieuwe kopje er op te zetten

Je sprak slechts over één kopje. En er zit inderdaad aan elke zijde één.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zojuist, droske zei:

Je sprak slechts over één kopje. En er zit inderdaad aan elke zijde één.

ja beide kanten heb ik het vervangen.

 

alleen het vreemde was. dat er eerst aan beide kanten de kleuren omgekeerd waren. maar gemiddeld een 500 mbps verbinding hadden, en ik heb toen aan de kant die toe was aan vervanging de oude kleuren gepakt maar dat werkte ook niet,vervolgens beide naar de officiele kleuren gemaakt, maar zit weinig vooruitgang in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, droske zei:

Was die schade zichtbaar?

ja, het zat niet meer stevig vast, en als je de kabel op die uiteinde vast had leek het alsof ie elk moment kapot kon gaan, heb daarom ook de oude eraf geknipt en er een nieuw kopje er opgezet. maar sindsdien geen verbinding kunnen krijgen.

aangepast door UnknownMaster
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, UnknownMaster zei:

alleen het vreemde was. dat er eerst aan beide kanten de kleuren omgekeerd waren.

Het was dus een crossed kabel.

 

Ik begrijp uit je uitleg niet goed of je in eerste instantie dien uitvoering hebt toegepast bij het plaatsen van een nieuwe stekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, droske zei:

Het was dus een crossed kabel.

 

Ik begrijp uit je uitleg niet goed of je in eerste instantie dien uitvoering hebt toegepast bij het plaatsen van een nieuwe stekker.

oh ik dacht persoonlijk dat het een foutje was, aan beide kanten was die uitvoering, maar was er vanuitgegaan dat het een foutje was. want maakt dat veel uit dat ik van de crossed cable de normale nu heb gemaakt?

 

heb aan 1 kant beide kleur methode's geprobeerd. maar aan de andere kant niet, omdat ik eerst niet van plan was om die te veranderen

aangepast door UnknownMaster
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, droske zei:

Ik begrijp niets van je laatste post. Verduidelijk dat eens.

de kleuren combinatie die er eerst waren, leek erop alsof de kopje verkeerd was vastgehouden. omdat de kleuren exact omgekeerd waren. ik heb toen aan beide kanten de kleuren aangepast naar het volgende: http://prntscr.com/o31dra ik hoop dat dat goed is? 

 

 

aangepast door UnknownMaster
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je de aansluitingsvolgorde niet behouden zoals ze was? Er was toch enkel een probleem met het "loskomen" van de kabels uit die stekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, droske zei:

Waarom heb je de aansluitingsvolgorde niet behouden zoals ze was? Er was toch enkel een probleem met het "loskomen" van de kabels uit die stekker.

heb dat ook geprobeerd, aan 1 kant ( aan 1 kant was die volgorde er nog ). maar dat werkte ook niet. vandaar dat ik beide kanten naar deze volgorde heb gemaakt: http://prntscr.com/o31dra

aangepast door UnknownMaster
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.