Ga naar inhoud

NetwerkVerbinding


Aanbevolen berichten

Ik kan enkel maar steunen op de info die je geeft en ben niet in de mogelijkheid na te gaan of je het plaatsen van nieuwe stekkers correct hebt uitgevoerd.

Als er vooraf enkel een probleem was met een dreigend loskomen van de kabel aan één van de stekkers dan zou men er moeten kunnen van uit gaan dat er met de kabel zelf niets mis is. Het probleem moet dan enkel bij de stekkers gezocht worden en die kan ik er voor u van hieruit niet aan zetten.

Een dreigend loskomen van de kabel uit een stekker duidt ofwel op een slecht geplaatste stekker ofwel op ongeoorloofd omgaan met die kabelverbinding (brutaal? onhandig?)

Ben je zeker dat er niets mis is met de UTP poorten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 minuut geleden, droske zei:

Ik kan enkel maar steunen op de info die je geeft en ben niet in de mogelijkheid na te gaan of je het plaatsen van nieuwe stekkers correct hebt uitgevoerd.

Als er vooraf enkel een probleem was met een dreigend loskomen van de kabel aan één van de stekkers dan zou men er moeten kunnen van uit gaan dat er met de kabel zelf niets mis is. Het probleem moet dan enkel bij de stekkers gezocht worden en die kan ik er voor u van hieruit niet aan zetten.

Een dreigend loskomen van de kabel uit een stekker duidt ofwel op een slecht geplaatste stekker ofwel op ongeoorloofd omgaan met die kabelverbinding (brutaal? onhandig?)

Ben je zeker dat er niets mis is met de UTP poorten?

morgen ga ik een kabel tester kopen, in de hoop om er achter te komen of het aan de kabel ligt. 

 

en door een verbouwing op die kamer is er inderdaad onhandig mee omgegaan.

 

de kabel gaat rechtstreeks in de computer en heb al getest met andere kabel of het aan de computer gaat.

 

enigste wat ik me nog afvraag is of het nu aan het kopje ligt of aan de kabel dat er een breuk of iets in is gekomen??

 

maar denk dat ik voor die vragen er toch zelf achter moet gaan komen. denk niet dat je dat online kan doen, helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, UnknownMaster zei:

maar denk dat ik voor die vragen er toch zelf achter moet gaan komen. denk niet dat je dat online kan doen, helaas

Dat is in dit geval inderdaad haast onmogelijk. Jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, droske zei:

Dat is in dit geval inderdaad haast onmogelijk. Jammer.

hmmm, ik ging even een foto maken voor mijn vader ( die heeft netwerkkabels ook wel eens moeten maken ) en tot mijn verbazing nadat ik hem erin heb gedaan heb ik internet.

 

wat nu de probleem was, ik heb werkelijkwaar geen Idee, maar het is denk ik opgelost!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.