Ga naar inhoud

Kan me niet aanmelden in Outlook 2016


derockere

Aanbevolen berichten

Normaal gezien start mijn Outlook op tezamen met de computer.

Maar bij het opstarten van Outlook krijg ik een shermpje te zien van Microsoft waarin ik mijn wachtwoord moet invullen.

Welnu dat lukt me echt niet, de cursor blijft wel knipperen, maar ik krijg er niets ingevuld.

Ik heb kladblok geopend en daarin mijn wachtwoord getypt, daarna dit gekopieerd en proberen het in desbetreffende vak te plakken.

Ook dat lukt me niet.

Weet soms iemand hier een oplossing voor?

MS_01.png.e7763a882c49990ef866290fa4a8088a.png

 

 

MS_01.png

W10_Script.png

aangepast door derockere
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan een probleem zijn met het opstartbestand voor de Visual Basic applicatie dat nodig is tijdens het opstarten van de applicatie.

Heeft u Microsoft Visual Basic applicatie geïnstalleerd op de computer?

Zo ja, dan kan dit gebeuren als de opstartbestanden die betrekking hebben op de toepassing corrupt zijn of ontbreken.

 

Zie bij deze link het antwoord van Pinaki Mohanty.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/error-code-80070002-during-startup-system-cannot/0a4aae92-355b-4216-af99-3b34f75d111e

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste prentje heeft met de hele zaak niets te maken hoor!

Dit had ik er toevallig teveel mee geupload en ik wist niet hoe ik het terug kon verwijderen.

Ondertussen zit ik nog wel met het probleem dat ik in eender welk aanmeldingsscherm van Microsoft niets kan invullen.

Graag hulp a.u.b..

 

aangepast door derockere
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.