Ga naar inhoud

Snap er niets van


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ga eens kijken of ik kan ontdekken hoe je er aan komt:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie dat je het volgende programma heb gedownload: 01-07-2019 18:19:54 Jasc Animation Shop 3 is geïnstalleerd.

Ik denk dat het daar met mee is gekomen, vanwaar download jij je programma's ik zie dat je daarna ook meerdere programma's heb gedownload.

 

Download en installeer het volgende programma ter bescherming Unchecky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke bedoel je de animatieshop heb ik op mijn account van 4shared staan daar heb ik meer instaan ook scraps en tubes en zo.

En verder download ik niet echt iets ja de legale versie's van InPixio en van Corel dus die krijg ik dan in mijn mail.

 

En kom op lessensite's waar ik eventueel de materialen download en opsla.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Oke, download en installeer Unchecky en kijk of die enig adware tegenhoud voor je (je kan nooit 100% beschermt zijn soms kan je er niks aan doen).

Daarom is mijn advies 1x per week met Malwarebytes scannen en schoonhouden is het te erg maak je een onderwerp aan.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unchecky heb ik er nu opstaan maar echt let nu zo op en dan toch nog dit pfff.

Maar de rest zal ik ook nog even doen kan dit hoofdstuk dicht want scan nu vaak en dan nu ook de uitgebreide 1x per week.

Vandaar dat ik ook zo schrok van al die malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het komt toch mee steeds met de downloads en om dat tegen te gaan houden is moeilijk.

Defender houd niet alles tegen, daarom zou je toch wekelijks met Mbam moeten gaan scannen.

Of eens een betaalde scanner gaan uitproberen (meestal 30 dagen gratis)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.