Ga naar inhoud

TOETSENBORD WINDOWS 10


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows 10 Google chrome als browser.

Mijn toetsenbord is AZERTY want ik ben Belg en ik heb als taal Français (Belgique) ingesteld.

Echter de tekens onder de cijfers boven aan stemmen niet overeen met wat ik intik.

Bijvoorbeeld tik ik onder 0 met  Alt toets en ik krijg te zien } i.p.v. @

Ook zijn de tekens onderaan rechts van de N niet in overeenstemming met wat op mijn toetsen bord staat, bijvoobeeld als ik op het uitroepteken op mijn toetsenbord klik krijg ik + (dit plus teken) te zien i.p.v. het uitroepteken.

Mijn vraag is, hoe kan ik mijn toetsenbord opn ieuw instellen met AZERTY klavier en de juiste tekens zoals die op mijn toetsenbord staan.

Nu heb ik volgende insstelling die met mijn toetsen bord werkt maar dit moet gewijzigd worden.

Mvg.

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen met Microsoft support gebeld en die hebben het probleem opgelost maar vraag mij niet hoe.

Ze hadden rechtstreeks contact met mijn laptop en deden daar heel wat handelingen die ik niet kon volgen.

Alvast bedankt voor uw hulp en gelieve deze topic te sluiten

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de oplossing als volgt werd gevonden.

Ik heb de volgend eteksst in Google ingetikt: afbeelddingen van toetsenbord ACER ES 17 en gekozen welk toetsenbord ik wil hebben.  Dit staat in de volgende link.

Copieer de volgende link waarin alle mogelije toersenborden van miujn laptop ACER ES 17 te zien zijn en in volgende link staat het juiste :https://www.google.be/search?q=image+clavier+acer+es+17&tbm=isch&source=hp&sa=X&ved=2ahUKEwjVz8q9qrfjAhWaFMAKHb2UDEoQ7Al6BAgGEA0&biw=1584&bih=740#imgrc=PMI8Sn5jtdHKOM:

Met deze tip kunt u misschien andere personen verder helpen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.