Ga naar inhoud

Hyperlinks


ruud

Aanbevolen berichten

Goeieavond samen, 

 

Heb Excel file met sheet waar ongeveer 500 - 600 lijnen in staan, sommige van deze hebben reeds hyperlinks naar foto, nu is het met stukken en brokken dat ik deze 

de laatste weken aan het aanvullen ben, dom van me was om iedere keer de lijn die ik deed de kleur in het zwart te zetten ipv van in het blauw te laten zodat ik kan zien 

welke gedaan is en welke niet.

 

Het zijn steeds gegevens die door de jaren aangevuld zijn en die ik nu per land verwerk, daardoor volgen ze niet mooi op elkaar.

 

Vraag is kan ik iets doen in excel waardoor de lijnen die een hyperlink hebben terug een andere kleur krijgen dan zwart?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

-          de verticale kolom met de teksten (al dan niet met een hyperlink) selecteren

-          Celstijlen – links klikken 

image.png.77afcbb37a978b5aa2faa9a2180715c6.png

 

Hyperlink – rechts klikken

-        Wijzigen – links klikken image.png

-          Opmaak – links klikken  image.png.1dd6b99db8d1a29247ea8741c9fb50f6.png

 

de opmaak van de cellen met een hyperlink wijzigen – OK – OK 

 

aangepast door Johnny2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de eerste aanzet alvast, doch heb de stappen gevolgd en aanpassingen gedaan maar hyperlink velden blijven zwart.

 

Ik heb wel de knop celstijlen niet.  Heb direct op de knop hyperlink rechts geklikt.

 

In bijlage twee screenshots, de hyperlinks staan in de kolom bijkomende info.

Ashampoo_Snap_vrijdag 16 augustus 2019_09h22m52s_001_.jpg

Ashampoo_Snap_vrijdag 16 augustus 2019_09h24m03s_002_.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.