Ga naar inhoud

Rode kruisjes bij foto's als in een site bezoek.


Jan Bruntink

Aanbevolen berichten

Je hebt helemaal niets verkeerd gedaan, Jan.

 

Als je alle afbeeldingen in e-mails direct wilt zien, dan volg je de aanwijzingen van droske. Ik schrijf die hieronder nog eens op:

  • Klik in de menubalk van Outlook 2016 op de knop Bestand. Die knop staat links bovenaan.
  • Klik dan in de linker kolom op Opties (dat staat bijna onderaan in die kolom)
  • In het venster 'Opties voor Outlook' klik je in de linker kolom op Vertrouwenscentrum
  • Klik dan in het rechter paneel op de knop 'Instellingen voor het Vertrouwenscentrum'
  • In het venster dat daarna geopend wordt, kun je dan alle vinkjes weghalen. Daarna klik je onderaan op OK.

 

In mijn vorige bericht (dat staat intussen op de vorige pagina van dit topic) schreef ik dat dat niet zo veilig is. Ik gaf aan dat je beter per afzender kunt aangeven of dat een veilige afzender is. Van afzenders die jij hebt toegevoegd aan de lijst met veilige afzenders, zullen altijd direct de afbeeldingen in hun e-mails getoond worden. En in mijn vorige bericht liet ik ook met een aantal afbeeldingen zien hoe jij een afzender kunt toevoegen aan de lijst met veilige afzenders.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.