Ga naar inhoud

Rode kruisjes bij foto's als in een site bezoek.


Jan Bruntink

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Welk mailprogramma gebruik je?

Misschien eens kijken bij de instellingen van de inkomende mail.

Ik gebruik outlook van Office 2016. Ben niet zo goed thuis met die instellingen, zie soms door de bomen het bos niet meer. Mogelijk kun je mij uitleggen waar ik dan precies moet zijn en wat ik dan aan of uit moet zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is veiliger je huidige standaard instelling te behouden.

Wens je het toch te wijzigen...

 

Klik achtereenvolgens op Bestand / Opties / Vertrouwenscentrum / Instellingen voor het vertrouwenscentrum.

Verwijder alle vinkjes en klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wat droske zegt: het is veiliger je huidige standaardinstellingen te behouden, want als je dat vinkje weghaalt, dan kun je meer spam verwachten. Lees vooral de geel gearceerde tekst in dat venster van het vertrouwenscentrum van Outlook:

 

5d57ea8db3906-Alle_afbeeldingen_tonen.pn

 

Hoe zou ik het aanpakken? Ik kies per afzender of dat een vertrouwde afzender is. Als dat een afzender is, die ik vertrouw, dan voeg ik hem toe aan de lijst met veilige afzenders. In e-mails die ik daarna krijg van diezelfde afzender zullen de afbeeldingen direct getoond worden.

 

Hoe voeg je een afzender toe in Outlook 2016 aan de lijst met veilige afzenders?

Als voorbeeld toon ik hieronder een gedeelte van een e-mail die ik van mijn bank ontving na betaling via iDeal:

 

5d57eb362cd43-iDeal_betaling.png

 

Boven dat bericht zie je staan: Klik hier om afbeeldingen te downloaden. En nu komt het... Klik niet met de linker muisknop op die melding, want dat moet je dan steeds weer doen wanneer je een mail van diezelfde afzender krijgt, maar klik op die melding met de rechter muisknop.

Dan krijg je een keuzemenu:

 

5d57ec3327dc5-RMK_op_Klik_hier.png

 

Klik in dat keuzemenu op 'Afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders'.

De afbeeldingen in de mail worden dan opgehaald en getoond:

 

5d57edd5a1632-Afbeeldingen_worden_getoon

 

Wanneer je later weer een e-mail van diezelfde afzender krijgt, dan zullen de afbeeldingen direct automatisch gedownload en getoond worden. Je hoeft dan dus nergens meer op te klikken.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Welk mailprogramma gebruik je?

Misschien eens kijken bij de instellingen van de inkomende mail.

Ik gebruik outlook van Office 2016. Ben niet zo goed thuis met die instellingen, zie soms door de bomen het bos niet meer. Mogelijk kun je mij uitleggen waar ik dan precies moet zijn en wat ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.