Ga naar inhoud

Updaten van app’s


kris400

Aanbevolen berichten

Sinds een hele tijd zijn er app’s op mijn oneplus one die niet meer updaten, deze vragen er wel naar bij het opstarten, dan kan ik kiezen voor ‘nu updaten’ maar dan doen ze het niet. Het gaat om bv. Google foto’s, Facebook, en nog een paar andere maar zeker niet allemaal. Ik kan uiteraard ook wel iedere keer een apk van de desbetreffende app zoeken maar dat vind ik niet zo handig.

 

hebben jullie hier misschien een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik al eens opgezocht en uitgevoerd, behalve dan de volledige reset van mijn toestel. Ik denk ook niet dat dat het probleem is. De meeste app’s gaat hij wel automatisch updaten. Zou het misschien kunnen zijn dat deze Android versie gewoon te oud is? Want deze word nietmeer ge-update sinds een aantal maanden, misschien zelfs meer dan een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beste,

 

Even deze topic terug vanonder het stof halen.

Sinds vandaag kan ik geen gebruik meer maken van de KBC mobile app, na telefonisch contact blijkt dat mijn oneplus one android versie 6.0.1 heeft maar "denkt" dat ik android 4.4 heb waardoor ik de nieuwe app van hun niet kan installeren.

Is er een mogelijkheid om dit toch te laten werken want deze app vind ik wel belangrijk, maar om hier een nieuw toestel voor te kopen?

 

Mvg Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een smartphone van circa 2014, dat reeds verouderd is voor veilig mobiel bankieren.

 Daar kunt je weinig meer mee doen.
Een verouder smartphone kunt je niet dwingen om nieuwere updates van een of meerdere  apps te forceren.
Vooral voor de KBC mobile app is jouw toestel ook niet meer veilig voor jouwzelf & jouw gegevens.
De leverancier van KBC mobile app is verantwoordleijk voor de veiligheid van zijn klanten die de app gebruiken, de vereisten van het besturingssysteem van de smartphone is daarom belangrijk om 'ellende' te voorkomen.

Je zou toch een nieuwe smartphone moeten aanschaffen wilt je nog veilig mobiel bankieren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.