Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb Windos 10 - 64 bits and Google chrome als browser.

Ik heb 2 mailadressen en ik wil alle ontvangen mails in 1 adres automatisch overbrengen naar het andere mailadres .

Ik ontvang echter volgend bericht waarom dit niet lukt.  Zie capture png 1

Als ik de details van dit bericht bekijk krijg ik volgende melding: zie capture png 

Ik krijg dit probleem niet opgelost en het is opgetreden sedert 21 augustus 2019.  Voorheen werkte alles normaal.

Kunt u mij verder helpen?

Mvg

 

 

aangepast door iEscape
2 x schermafbeelding verwijderd, bevat privé gegevens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van spam, phishing, hack en andere ellende, 2 x schermafbeeldingen verwijderd.

Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.

Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren.

 

Wees bewust dat dit extra tijd vergt speciaal voor jou, omdat je nagelaten hebt om jouw privé gegevens vooraf niet te camoufleren.

 

Zie PCH forumregels: 

 

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

2 x schermafbeeldingen in één gezet:

 

2105266189_Schermafbeelding2019-09-06om12_54_03.jpg.87e6ef8b8415f66211c545dbb853dfd9.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.