Ga naar inhoud

iPhone 6s: batterij loopt af zonder gebruik


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag; de batterij van mijn iPhone 6s staat na 24 u op 10%, ik heb deze iphone is de afgelopen 24 uur NIET gebruikt! Onder batterij/batterijgebruik per app staat  Facebook voor 75% Safari voor 20% en begin/toegansscherm voor 5% ( controle van de batterij gedurende die 24 uur);

batterijconditie/maximumcapaciteit is 85%

Is dit normaal? Facebook staat er als app maar is die laatste 24 uur niet gebruikt, evenmin als Safari

mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, mercury2001 zei:

Onder batterij/batterijgebruik per app staat  Facebook voor 75%

Neem de volgende link eens door: 

 

Zo vermijd je dat Facebook je batterij leegslurpt:

https://www.ad.nl/tech/zo-vermijd-je-dat-facebook-je-batterij-leegslurpt~a7e37606/

 

Quote

De beste manier om je batterij te sparen, is de app van je smartphone te smijten. Dat hoeft trouwens niet te betekenen dat je dan plots veroordeeld bent tot digitaal sociaal isolement. Je kunt ook zonder de app het doen en laten van je vrienden volgen door af en toe via je browser naar de mobiele website van Facebook te gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, mercury2001 zei:

maar ik heb mijn iPhone 24 uur NIET gebruikt, enkel om nu en dan het batterijniveau te bekijken, toch eigenaardig hé?

Het is niet eigenaardig.

 

Quote

.  .  .  .  Deze functies zijn mogelijk doordat Facebook gebruikmaakt van je locatie. Door de locatievoorzieningen uit te schakelen, zal je batterij het al veel langer uithouden.

 

Quote

Een andere grote boosdoener zijn de video’s die automatisch afspelen op de achtergrond. Ook dat kan je in de instellingen veranderen onder ‘video’s en foto’s’. Je kunt de functie of helemaal uitschakelen 

Quote

Wat vervolgens ook nog kan helpen, is het aantal automatische notificaties op een dag beperken. Ben je lid van een hyperactieve groep die met haar dagelijkse activiteiten je batterij nodeloos onder druk zet, dan kan je instellen van hen geen meldingen meer te krijgen.

 

Automatisch slot op 1 minut instellen wil ook helpen.

Ik ben zelf Faceloos.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.