Ga naar inhoud

malware binnengekomen


Aanbevolen berichten

Hoi

 

Die utorrent gebruik ik niet, mijn broer zat daarmee te klooien maar ik denk dat hij de laatste jaren de computer niet meer heeft gebruikt hiervoor dus dat zit wel goed nu.

In ieder geval enorm bedankt voor de geweldige hulp! 😙 Zonder jou wist ik niet wat te doen 🥰!

 

Met vriendelijke groeten

 

Vinnie

 

kprm-201909181219.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De pc is nu weer mooi schoon, en als er verder geen problemen maar zijn dan laten we het hierbij. :top:

 

5 minuten geleden, vinnie zei:

In ieder geval enorm bedankt voor de geweldige hulp! 😙 Zonder jou wist ik niet wat te doen 🥰!

Hiervoor is het forum, maar bedankt en graag gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer een probleempje, zonet even gesurft naar steamgifts.com (nooit ingelogd, ik kijk alleen op het discussieforum) en krijg dan plots een melding van malwarebytes: "website geblokkeerd vanwege trojaans paard"...

In bijlage het rapport.

Als ik rechtsklik op het icoontje rechtsonder dan staat er boven "malwarebytes openen" ook iets anders: "webuitsluiting  toevoegen voor dl4.joxi.net".

Is deze site onveilig? op den duur weet ik het niet meer....

malwbytes.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.