Ga naar inhoud

Niet openen bijlages website


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Beste,

 

  1. Hoe komt het dat indien ik een bestand op een website op mijn oude PC Windows 7 professional aanklik dit direct opent.
    Mijn nieuwe PC met Windows 10 reageert echter helemaal niet of hij vraagt om dit bestand eerst te downloaden of the installeren in plaats van het te openen.

  2. Vraag is er nog een bijkomend programma hiervoor nodig zoals Adobe reader of andere ?.
    Graag een advies aub.
    Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herman,

ik denk dat het in dit verband aangewezen is te vertellen met welk programma je op internet gaat (Chrome, FF,...) -  plus of je voor die browser addons geïnstalleerd hebt. (zowel wat je 7 als je 10 betreft)

Dit zal de mensen wat meer informatie geven om te zoeken naar oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, herman waeyen zei:

Hoe komt het dat indien ik een bestand op een website op mijn oude PC Windows 7 professional aanklik dit direct opent.

Je bedoelt hier wellicht een downloadlink.

Geef ons eens de URL van die webpagina en de downloadlink zodat we weten waarover het precies gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op ‎5‎/‎10‎/‎2019 om 00:18, droske zei:

Blijkbaar is het probleem opgelost. Of toch niet?

Laat je nog iets weten? Bij een goed resultaat kunnen we het topic dan sluiten.

Beste,

Bedankt voor uw reactie en hulp.

Ik denk het probleem gevonden te hebben, en het komt doordat er geen standaard programma ingesteld is wat ik ga aanpassen.

Mocht dit toch nog niet lukken dan zal ik mij terug melden.

 

Mvg.

Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.