Ga naar inhoud

email


johnnyboy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je verwijdert had bij uw mailprogramma op computer dan is er altijd een back-up bij uw provider. (ook webmail is er reserve - Geen online mails zoals Gmail.com)

Download een ander e-mailprogramma of verwijdert uw eigen e-mailprogramma inclusief nodige mappen en installeert het opnieuw.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, stegisoft zei:

Als je verwijdert had bij uw mailprogramma op computer dan is er altijd een back-up bij uw provider. (ook webmail is er reserve - Geen online mails zoals Gmail.com)

Download een ander e-mailprogramma of verwijdert uw eigen e-mailprogramma inclusief nodige mappen en installeert het opnieuw.

 

 

Het gaat niet lukken om de mail's terug te halen die ik definitief verwijderd heb ook niet om alle mappen enz te verwijderen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke mails gaat het hier: gmail.com of Windows mail of van uw provider?

Provider moeten 6 maanden bewaren tenzij online effectief verwijdert had.

In dat geval kan je aan uw provider zelf vragen of hij een back-up kan terugzetten.

 

Mappen moet je in principe altijd kunnen verwijderen als je mailprogramma verwijdert had.

Andere mailprogramma (klik)

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, stegisoft zei:

Om welke mails gaat het hier: gmail.com of Windows mail of van uw provider?

Provider moeten 6 maanden bewaren tenzij online effectief verwijdert had.

In dat geval kan je aan uw provider zelf vragen of hij een back-up kan terugzetten.

 

Mappen moet je in principe altijd kunnen verwijderen als je mailprogramma verwijdert had.

Andere mailprogramma (klik)

 

 

Email op mijn smartphone en tablet van Samsung  en windows mail op mijn laptob met windows 10  ook staan ze niet meer in de webmail van mij provider KPN webmai.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bij KPN webmail geen mail ziet heb je een fout gemaakt.

Je moet zorgen bij instellingen dat er standaard een kopie op de server moet blijven. (standaard is dat zo tenzij je dat uitschakelt)

In geval dat je per ongeluk op uw smartphone of zo een bericht definitief verwijdert kan je altijd uw mails hebben bij uw provider.

 

In dat geval is de enige mogelijkheid om contact te namen met KPN zelf want zij moeten van Europa berichten 6 maanden bewaren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, stegisoft zei:

Als bij KPN webmail geen mail ziet heb je een fout gemaakt.

Je moet zorgen bij instellingen dat er standaard een kopie op de server moet blijven. (standaard is dat zo tenzij je dat uitschakelt)

In geval dat je per ongeluk op uw smartphone of zo een bericht definitief verwijdert kan je altijd uw mails hebben bij uw provider.

 

In dat geval is de enige mogelijkheid om contact te namen met KPN zelf want zij moeten van Europa berichten 6 maanden bewaren.

 

 

Moet ik dan iets bij KPN webmail in instellingen aanvinken als ik ze langer wil bewaren of bij windows mail op mijn laptob ik heb bij alle twee gekeken in instellingen maar ik kan niks vinden . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stegisoft zei:

Nee, in uw mailprogramma of app moet je dat doen.

Een voorbeeld is zoals op deze pagina (klik) bij punt 7

Bij verwijderen moet je dat uitvinken. (beiden vakjes moet leeg zijn)

Enkel Een kopie van berichten op de server achterlaten moet je aanvinken.

 

Oke ik denk dat het gelukt is heb ik nog een vraag als ik email's verwijder van mijn smartphone of tablet dan verwijderd hij ze automatische ook in outlook of windows mail is daar iets aan te doen . 

aangepast door johnnyboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is iets wat je zelf moet bepalen of je dat wel wilt of niet.

Je moet weten dat het ook een nadeel is:

Bij outlook verwijdert je bijvoorbeeld spam mails

Bij smartphones moet je ook afzonderlijk doen

Bij Tablet moet je dat nog eens doen.

 

Het is aan jouw de keuze om te laten wel of niet automatisch te doen.

 

IMAP

  • Met IMAP blijven uw e-mails op de server staan. Ze zijn altijd en overal bereikbaar.
  • IMAP is de beste oplossing om altijd en overal uw e-mails te kunnen lezen en beantwoorden, supersnel én efficiënt.
  • IMAP synchroniseert
    • uw inkomende en uitgaande e-mails
    • uw mappenstructuur (als u er voor kiest)
    • niet uw contacten
  • POP3
  • Met POP3 worden uw e-mailberichten bewaard op uw toestel.
  • Uw e-mailprogramma:
    • downloadt de e-mails naar het toestel
    • en verwijdert ze van de e-mailserver tenzij je dat uitschakelt.
  •  
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.