Ga naar inhoud

Acer Aspire TC-885 I5517 zonder cd dvd


Marcelbis

Aanbevolen berichten

Maak niks uit welk merk je koopt.

Maar tegenwoordig wordt er steeds meer geen dvd-brander gemonteerd.

Tegenwoordig werkt men met usb-stick.

Ik zou kiezen voor externe dvd-brander want als je niet nodig hebt kan je wegzetten en verbruikt je minder elektriciteit.

 

Nota: je hebt normaal gezien aan de voorkant vertikaal gleuf om dvd-brander te plaatsen.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

kies dan wel usb 3.0 versie want die is stukken sneller

Bedoeld je dat office op cd hebt?

Misschien heb je nog de oude en die is niet meer veilig en bovendien mogelijk niet ondersteund

Voorlopig is de oude office van Windows 10 -> office 2010

Heb je een oudere en er komen nieuwe update dan wordt er niet meer gecontroleerd of de update wel goed is voor uw office.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zeker kijken voor een USB 3.0.

Ik werk inderdaad nog dagelijks op mijn Windows 7 met Access, Word, Excel, Outlook.. alles 2003!!

Ik heb daarmee nooit iets tekort en nooit geen last mee al wist ik dat ik geen ondersteuning meer kreeg.

En had de ondersteuning voor W7 niet gestopt, dan ik ook niet.

Daarom heb ik nu nog een nieuwe PC met W10 gekocht. Ik zal voor de W10 toch maar gaan voor nieuwe Office denk ik!

Worden die software cd's nog verkocht of is het uitsluitend downloaden? Die pakketten en prijzen lopen zeer uiteen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij denk verkeerd:

Tot op heden wordt Windows 7 nog maar 14 januari is het gedaan.

Office 2003 kan uw computer gemakkelijk laten besmetten en dus echt niet meer veilig product.

Vind jammer dat je niet bleef bij Windows 10

Je koopt toch ook niet een oude auto omdat je nog bougies hebt van de oude auto

 

Meegaan met de tijd is de beste manier om alles zo goed mogelijk te volgen.

Zelf ben ik volledig overgeschakeld naar Linux mint 19.2 dat bijna vergelijkbaar is als Windows 10

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.