Ga naar inhoud

Toetsenbord


Amonra

Aanbevolen berichten

Zo te zien werken in ieder geval de toetsen l en o niet meer, want die ontbreken in jouw tekst. Weet je zeker dat er geen vloeistof (water, koffie, limonade e.d.) op het toetsenbord is gevallen? Een paar druppels gemorste vloeistof kunnen hier al voor zorgen.

 

Is dit een laptop of een desktop pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je toetsenbord weer goed werkt. Als er geen vloeistof gemorst is, dan weet ik ook niet waardoor dat tijdelijke probleem veroorzaakt werd.

Zo maar laten, lijkt me. Altijd mooi wanneer problemen uit zichzelf weer verdwijnen.

 

Bij weigerende toetsen helpt het soms wanneer je het toetsenbord omdraait en zachtjes uitklopt. Wel eerst de pc uitzetten natuurlijk.

Ook al eet en drink je niet in de buurt van je toetsenbord, er kan toch vuil onder de toetsen komen. En dat vuil kan er voor zorgen dat sommige toetsen niet werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, porrelaar zei:

Fijn dat je toetsenbord weer goed werkt. Als er geen vloeistof gemorst is, dan weet ik ook niet waardoor dat tijdelijke probleem veroorzaakt werd.

Zo maar laten, lijkt me. Altijd mooi wanneer problemen uit zichzelf weer verdwijnen.

 

Bij weigerende toetsen helpt het soms wanneer je het toetsenbord omdraait en zachtjes uitklopt. Wel eerst de pc uitzetten natuurlijk.

Ook al eet en drink je niet in de buurt van je toetsenbord, er kan toch vuil onder de toetsen komen. En dat vuil kan er voor zorgen dat sommige toetsen niet werken.

 

Te vreg gejuicht zefde prbeem en nu cijfer 9

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Amonra zei:

Te vreg gejuicht zefde prbeem en nu cijfer 9

Hahaha , ik heb een andere toetsenbord ( draad loos)  geplaats en wat denk je ??? Probleem opgelost.

Dus was die vorige defect. 

         Bedankt voor het mee denken.

     amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.