Ga naar inhoud

Fotos terug vinden op SD


lijn31

Aanbevolen berichten

Je e-mails staan in Gmail. Hierbij ga ik er van uit dat jij je Gmail account (waarvan het e-mailadres eindigt op @gmail.com) gebruikt om e-mails te verzenden en te ontvangen.

Nota's (rekeningen, facturen) kunnen als bijlage bij een e-mail worden toegevoegd. In dat geval staan ze ook in Gmail.

Kladblok is een programma dat op Windows computers staat. Kladblok staat niet op android smartphones.

 

Wanneer jij in Gmail een e-mail bekijkt, waaraan een bijlage is toegevoegd, dan kun je die bijlage apart opslaan in Google Drive.

image.png.f12a888ba2972705b0bc629ab391c507.png

In de afbeelding hierboven gaat het om een foto, maar het kan ook een rekening zijn in .pdf formaat of een Word bestand, een stukje muziek, een diashow enz.. Houd de muispijl boven de bijlage; dan zie je dat je die bijlage kunt downloaden naar de harde schijf van je pc of opslaan in Drive.

Die bestanden worden dan opgeslagen in Google Drive. In Google Drive worden niet alleen je foto's opgeslagen (die je ook kunt zien via Google Foto's), maar ook allerlei andere bestandstypen.

En Google Drive bereik je door op het pictogram met de 9 puntjes te klikken en daarna zie je Drive staan.

image.png.5127548fd6d00b719b3dbf503a8079b3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik bedoelde quick memo en taken zal drive ook gebruiken bedankt iedereen v d uitleg.Nog een vraag bij mijn LG staat accu weer op ik gebruik dat niet ,heb het al 50 maal gewist komt altijd vanzelf terug na +- 3weken hoe komt dat? ik gebruik google weer.

Groetjes johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, lijn31 zei:

ik gebruik google weer

Die ken ik niet. Volgens mij heeft Google geen eigen weer app gemaakt.

En met “accu weer” bedoel je misschien accuweather? Daarvan is een app voor android beschikbaar.

 

Ik heb zelf geen smartphone, dus op je vraag over “accu weer” zal iemand moeten antwoorden die wel een android smartphone heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand meer ?

Nog een vraag bij mijn LG staat accu weahter op ik gebruik dat niet ,heb het al 50 maal gewist komt altijd vanzelf terug na +- 3weken hoe komt dat? ik gebruik google weer.De update staat uit.

Groetjes johan

aangepast door lijn31
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.