Ga naar inhoud

Fotos terug vinden op SD


lijn31

Aanbevolen berichten

Beste 

Ik heb per ongeluk in juni fotos verwijderd  op mijn smartfone android 6 type L G K 4 2017,heb al 2 progammas op pc Recuva en Eusa us data recovery wizard maar kan er niet aan uit mijn smartfon komt niet in die progammas? Wel op pc zie ik de SD kaart ?De fotos stonden op mijn SD kaart kan iemand helpen?

Groetjes johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je veel te laat bent om die foto’s nog te redden. Je hebt die foto’s in juni verwijderd. Dat is maar liefst 5 maanden geleden. 
Wanneer je foto’s verwijdert, dan wordt de plek waar die foto’s stonden, vrij gegeven. En wanneer je daarna nieuwe foto’s maakt, dan komen die te staan op de plek waar de verwijderde foto’s eerst stonden. 
Je kunt verwijderde foto’s alleen terughalen, wanneer je daarna nog nog geen nieuwe foto’s of andere bestanden op die sd kaart hebt gezet.

Foto’s die al overschreven zijn door nieuwe foto’s kun je niet meer terughalen.

 

Heb je op je pc een sleuf waar een SD kaart in kan? Indien ja, haal de SD kaart dan uit de smartphone en stop hem in de SD lezer van je computer.

Daarna kun je Recuva er wel op los laten.

Let op: maak van tevoren een map aan op je pc met de naam Geredde foto’s.

Naar die map laat je de door Recuva gevonden foto’s wegschrijven. Je mag de geredde foto’s namelijk niet laten wegschrijven naar de SD kaart.Want als je dat wel zou doen, dan loop je de kans dat je foto’s die je nog wilt redden, gaat overschrijven. En dan zijn ze niet meer te redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, lijn31 zei:

heb op google gelezen iemand had na 2 jaar fotos teruggehaald met dok fone app recovery voor android maar die is niet compatibel met mijn LG K4 2017 smartfone android 6.

Verhalen via google is niet altijd waar, zo’n review kon door een belanghebbende geplaatst zijn.

Normaliter (op bijna alle smartphone) is het niet meer mogelijk om foto's terug te halen wanneer:

  1. Je hebt het item meer dan 60 dagen geleden naar de prullenbak verplaatst.
  2. Je hebt het item naar de prullenbak verplaatst en vervolgens de prullenbak leeggemaakt.
  3. Je hebt het item definitief verwijderd uit de prullenbak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lijn31 zei:

mijn LG K4 2017 smartfone android 6.

Als je van een smatphone met Android besturingssysteem foto’s verwijderd, komen ze niet zoals bij een Windows pc in een prullenbak.
De prullenbak van een smatphone met Android besturingssysteem, is een virtueel prullenbak, zeg maar een optie om de foto te wissen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Beste

IK heb maar 1 grote spleet om kaart in de pc te steken dat klein kaartje van sd past niet in mijn pc.

Nu heb ik mijn fotos naar google foto laten komen als ik een foto neem gaat ze er automatisch heen.Spijtig v d oude fotos waren v oma 96 jaar.

 

Grtjs johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij Gmail geopend hebt in je browser, dan zie je rechtsboven een pictogram staan dat uit 9 puntjes bestaat.

Klik op dat pictogram en daarna op Foto's. Dan zie je de foto's staan die je gemaakt hebt op je smartphone, sinds jij hebt ingesteld dat de met de smartphone gemaakte foto's ook moeten worden opgeslagen op de servers van Google.

image.thumb.png.b8e299d9b67a36b524b0da4689554fea.png

En wat de foto's van je oma betreft: jij bent vast niet de enige die foto's heeft gemaakt van je oma. Vraag in je familie of iemand foto's van oma heeft en laat ze die naar jouw e-mailadres sturen. Als je die foto's ontvangt, dan moet je ze dubbel opslaan: niet alleen opslaan op de harde schijf van je computer, maar ook op een externe harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.